Sivu 1/1

Apu olisi tarpeen.

Lähetetty: 20 Helmi 2011, 14:55
Kirjoittaja Reverendum
Tietäiskö joku jotain Eurooppalaista webbipuljua, mistä saisi hommattua GC/Black Bull etsintä.
Kaveri tuolta Maltalta haluaisi tilata muksulleen ensimmäiseksi etsimeksi GC:n/Black Bullin vempaimen, kun se on aloittelijalle luultavimmin kaikkein pars noin Hinta/Laatu suhteeltaan.

Lähetetty: 20 Helmi 2011, 14:59
Kirjoittaja Reverendum
Tarkemmin sanottuna GC1023/ Black Bull DS 23 vehettä, jota itse suosisin. Mutta jos jollain olisi ideaa jostain muusta piipparista, joka olisi aloittelijalle hyvä. Niin be my guest.
Kunhan hinta pyörii siinä 100-200 oiron nurkilla.

Lähetetty: 20 Helmi 2011, 17:49
Kirjoittaja P.Aholainen