Stavr scoop saapui

Mistä kannattaa etsiä ja miten? Miten syvaltä kolikko loytyy? Mitä pakkaat reppuusi ja mikä on kaivamisen apuvälineesi?
Avatar
Remu
Metallinetsijä
Viestit: 124
Liittynyt: 20 Syys 2011, 17:18
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Remu »

Scooppi saapunut suomeen 3.6 19.30 ja on tullin hallusta, saapi nähdä kauanko hautovat siellä?
Josko huomenna tulisi ilmoitus :P
Garrett At Pro
EVROEXCAVATOR-2 v.22
Garrett Pro-Pointer
Fiskars taittolapio
Avatar
Remu
Metallinetsijä
Viestit: 124
Liittynyt: 20 Syys 2011, 17:18
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Remu »

Scooppi haettu postista ja kasattu :D

Kuva
Viimeksi muokannut Remu, 05 Kesä 2012, 19:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Garrett At Pro
EVROEXCAVATOR-2 v.22
Garrett Pro-Pointer
Fiskars taittolapio
Avatar
stavr
Viestit: 41
Liittynyt: 10 Kesä 2011, 18:50
Paikkakunta: Ukraine,Odessa.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja stavr »

Remu.Pyydän aina ilmoittamaan siitä saada palloa minun email. :) 28.05.2012,16:00 paketti hiekka skuuppi lähetetty. 65011 Odessa, Ukraina. 05.06.2012, 10:37 Item toimitetaan vastaanottajalle 05 800 HYVINKÄÄ, Suomi.
Minelab explorer XS & Excalibur1000 since 2001,
+ StavRscoop Evroexcavator-2 www.stavrscoop.com
Avatar
Karzan33
Viestit: 19
Liittynyt: 17 Marras 2011, 16:51
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Karzan33 »

Ja eikun huiskimaan :D. Oma scooppini pitäisi lähteä tänään Ukrainasta.
XP ORX , MI-6
Avatar
stavr
Viestit: 41
Liittynyt: 10 Kesä 2011, 18:50
Paikkakunta: Ukraine,Odessa.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja stavr »

Karzan33.Tänään lähetti Suomi 2 kauha (en tiedä kumpi on sinun) :)
Tarkista sähköpostisi
Lisäksi Iso-Britannia, Italia, Venäjä
Minelab explorer XS & Excalibur1000 since 2001,
+ StavRscoop Evroexcavator-2 www.stavrscoop.com
Avatar
McSeeker
Raavas Tonkija
Viestit: 945
Liittynyt: 20 Touko 2007, 12:50
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja McSeeker »

Kyllähän ne enimmäkseen puisia kahvoja käyttelee videoilla jne.
X-terra 70 + Excalibur II 8" Detector Pro Jolly Rogers kuulokkeet.

Piippailuvideoita
Avatar
Keseppa
Kunniajäsen
Viestit: 2951
Liittynyt: 18 Joulu 2008, 12:20
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

Kokeilin stavrossa muovia ja alumiinia mut kyllä se puu on aina puuta. Mielyttävämpi käsitelläkki ja kelluu. Alumiini kun ei ollu eloksoitua niin kädet oli aina mustana :evil:
Avatar
Remu
Metallinetsijä
Viestit: 124
Liittynyt: 20 Syys 2011, 17:18
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Remu »

Motonetistä ostamani venekeksi tuntui toimivan loistavasti 32mm varsi sopi suoraan reikään, tosin hinta on hiukan kova mutta en jaksanut puutavaraliikkeistä lähteä vartta etsimään.
http://kauppa.motonet.fi/web/guest/muut#query=keksi
Garrett At Pro
EVROEXCAVATOR-2 v.22
Garrett Pro-Pointer
Fiskars taittolapio
Avatar
Karzan33
Viestit: 19
Liittynyt: 17 Marras 2011, 16:51
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Karzan33 »

Miten on.... Onko noista Ukrainasta ostetuista scoopeista joutunut maksamaan tullia ?
XP ORX , MI-6
Grave Digger
Raavas Tonkija
Viestit: 527
Liittynyt: 01 Heinä 2009, 22:02

Viesti Kirjoittaja Grave Digger »

Karzan33 kirjoitti:Miten on.... Onko noista Ukrainasta ostetuista scoopeista joutunut maksamaan tullia ?
En ole ainakaan kuullut, että olisi.

Varreksi pistin alumiinin, kevyt ja kestävä. Puuvarrella ei tarvii paljoa kammeta kun katkee.
Kell' onni on, se onnen kätkeköön,
kell' aarre on, se aarteen peittäköön,
ja olkoon onnellinen onnestaan
ja rikas riemustansa yksin vaan.
Avatar
Remu
Metallinetsijä
Viestit: 124
Liittynyt: 20 Syys 2011, 17:18
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Remu »

Ei mennyt tullia, kun scooppi suomessa niin postin seurantakoodilla katselet milloin noudettavissa omasta postista.
Garrett At Pro
EVROEXCAVATOR-2 v.22
Garrett Pro-Pointer
Fiskars taittolapio
Avatar
Keseppa
Kunniajäsen
Viestit: 2951
Liittynyt: 18 Joulu 2008, 12:20
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

Ei menny tullia mullakaan vaikka kaks tuli kerralla
Avatar
Karzan33
Viestit: 19
Liittynyt: 17 Marras 2011, 16:51
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja Karzan33 »

Hyvin tuli perille , 8 pvm tilauksesta. Laite testattu ja hyvin toimii.
XP ORX , MI-6
Avatar
McSeeker
Raavas Tonkija
Viestit: 945
Liittynyt: 20 Touko 2007, 12:50
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja McSeeker »

Halpa alelaarin varsi on kestänyt nyt hyvin kun laitoin lasikuidulla vahvikkeen varren alaosaan. Meinaan käydä huomenna Etralla tiedustelemassa että saisko 30mm lasikuituputkea kohtuu hintaan, saattais olla pätevä varsi sitten. Ei siinä että puisessa mitään vikaa olisi, laadukkaasta puusta valmistettua ei vaan tunnu löytyvän.

Kyseistä putkea löytyy sivun alaosasta:

http://bit.ly/T9RdqI
X-terra 70 + Excalibur II 8" Detector Pro Jolly Rogers kuulokkeet.

Piippailuvideoita
Avatar
Keseppa
Kunniajäsen
Viestit: 2951
Liittynyt: 18 Joulu 2008, 12:20
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

Tuo lasikuitu vois olla hyvinki sopivaa putkea tähän tarkotukseen. Pitääpä selvittää saisko sitä kokeeks jostain täältä läheltä.

Toistaseks olen ollu erittäin tyytyväinen tuohon puuvarteen joka mulla on. Meillä on täällä airo/melatehdas mistä saa 32 millistä kahesta osasta liimattua vartta. Huomattavasti parempaa kuin yhdestä puusta. Tarvittaessa sieltä sais tilattua haluammaallaan mitalla, sekä pituus että paksuus. Toisessa varressa mulla on jopa kuminen nuppi mikä helpottaa paljo vedessä toimimista eikä tuolla varrella helposti tökkää mihinkään pahasti.

Jos on kiinnostusta niin voin selvittää hintaa ja saatavuutta tuolta tehtaalta. Uskoisin että sieltä on saatavissa myös eri puulaaduista tehtynä.
Avatar
McSeeker
Raavas Tonkija
Viestit: 945
Liittynyt: 20 Touko 2007, 12:50
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja McSeeker »

Joo kattelen ensin mitä tuolta etralta löytyy. Metrihinta ei kuitenkaan päätä huimaa. Minulla kauhan putken sisähalkaisija 30.7mm joten saanee aika helposti liitettyä tuon 30mm putken kauhaan. Voi olla että laitan jollain epoksilla kiinni niin pysyy ainakin :D
X-terra 70 + Excalibur II 8" Detector Pro Jolly Rogers kuulokkeet.

Piippailuvideoita
Avatar
Keseppa
Kunniajäsen
Viestit: 2951
Liittynyt: 18 Joulu 2008, 12:20
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

Saman kokonenhan se on mullaki, kummassaki :D

Tuo kuituputki toisaan ois sopivan hintasta ja sen sais helposti umpinaiseks. Itse löisin alapäähän 30 cm:n puutapin tukemaan alapäätä missä se suurin rasitus on. Itse en kyllä laittas epoksilla ennenku oisin varma että se kestää. Tiukaks sais vaikka teipillä tarvittaessa. Jos varsi muuten osoittautuu kestäväks ja hyväks niin epoksilla liimaaminen kyllä vahvistais sitä edelleen koska kaikki liike poistuis ja rasitus jakaantuis laajemmalle.

Oikeastaan ainut asia mikä huolettaa kuituvarressa on sen pinta. Alkaako siitä ajanmittaan irtoamaan kuitupiikkejä kun putki taipuilee. Sekun ei ole varsinaisesti varreks tehty niin kuinkahan paksu on pinta ennen kuitua. Toki tuon voi korjata maalilla tai teipillä.

Mielenkiinnolla jään odottamaan tuloksia.
Avatar
McSeeker
Raavas Tonkija
Viestit: 945
Liittynyt: 20 Touko 2007, 12:50
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja McSeeker »

Eipä ollut etralla varastossa mitään (Joensuu) Pitänee ostaa airotehtaan tuotoksia jos Kesepalta saisi vaikka Hintatietoja :)
X-terra 70 + Excalibur II 8" Detector Pro Jolly Rogers kuulokkeet.

Piippailuvideoita
Avatar
Keseppa
Kunniajäsen
Viestit: 2951
Liittynyt: 18 Joulu 2008, 12:20
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

Koitan päästä käymään siellä. Olen edelleen autoton :evil:
romu&rautaa
Metallinetsijä
Viestit: 288
Liittynyt: 01 Huhti 2012, 18:22
Paikkakunta: Monninkylä

Viesti Kirjoittaja romu&rautaa »

Huomenna saapuu M9 :D

(jos ei itella taas kerran mokaa jä lähetä sitä seinäjokeen)


Tänään tuli kahlaus housut... ostin vedenpitävät hanskat... ennestää löytyy goretec rotsi...hanskat kiinni jeesus teipillä siihen... Ja ei muuta ku järveen Pe AAMUNa....


Haistan jo kullan...
xterra705
NEL Sharpshuter 18,75kHz
NEL Storm 18,75kHz
Excalibur II
Garret Propointer
Koss Kuulokkeet
Lapio.. 125kgmagneettos
M9Sandscoop + rei´itetty äyskäri
Vanhin kolikko = 2 Kopeks 1813

Ei tartte olla iso vika, jos se on päässä!
Avatar
Remu
Metallinetsijä
Viestit: 124
Liittynyt: 20 Syys 2011, 17:18
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Remu »

Mihinkäs on suunta :wink: onnea scoopista, hyvä ostos, kausi alkaa pikkuhiljaa loppumaan mutta ehtiihän sitä vielä ennen kuin jäät tulee :D
Garrett At Pro
EVROEXCAVATOR-2 v.22
Garrett Pro-Pointer
Fiskars taittolapio
Avatar
jamppe
Kunniajäsen
Viestit: 1209
Liittynyt: 24 Kesä 2012, 21:07
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja jamppe »

Sen verran nuo vesipiippailut on alkanu kiinnostamaan, että tilasin Ukrainan pojilta Evroexcavator 2. v.22
Vielä pitäis joku vesitiivis piippari ostaa.. mielessä oli ensiksi tuo seahunter mkii, mut pääasiassa tulee sisävesissä pyörittyä niin ATPro:kin menettelisi ja olisi sitten hyvänä varakoneena/lainakoneena kavereille..
Mutta aina se valinta tuntuu yhtä vaikeelta ja mietityttää kovasti :D
Avatar
Remu
Metallinetsijä
Viestit: 124
Liittynyt: 20 Syys 2011, 17:18
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Remu »

Loistava valinta scoopiksi, itse olen ollut todella tytyväinen tuohon, nyt vain vartta etsimään, itse päädyin motonetin vene keksi varteen, kesti koko kauden,varsi kannatta katkaista hiukan pitkäksi jotta voi varren katketessa vain hiukan lyhentää sitä, tuppaa katkeamaan juuri scoopin juuresta.
Sea Hunterilla saat ainakin mielenrauhan että vesi pysyy pois boksista, muistaa vaan kerran kaksi voidella silikonirasvalla tiivisteet. Huonona puolena on että hiuspinnit ja rautanaulat joutuu myös nostamaan. siitä huolimatta olen ollut oikein tyytyväinen koneeseen..
Kevättä odotellessa :)
Kuva
Garrett At Pro
EVROEXCAVATOR-2 v.22
Garrett Pro-Pointer
Fiskars taittolapio
Avatar
jamppe
Kunniajäsen
Viestit: 1209
Liittynyt: 24 Kesä 2012, 21:07
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja jamppe »

Remu kirjoitti:Loistava valinta scoopiksi, itse olen ollut todella tytyväinen tuohon, nyt vain vartta etsimään, itse päädyin motonetin vene keksi varteen, kesti koko kauden,varsi kannatta katkaista hiukan pitkäksi jotta voi varren katketessa vain hiukan lyhentää sitä, tuppaa katkeamaan juuri scoopin juuresta.
Sea Hunterilla saat ainakin mielenrauhan että vesi pysyy pois boksista, muistaa vaan kerran kaksi voidella silikonirasvalla tiivisteet. Huonona puolena on että hiuspinnit ja rautanaulat joutuu myös nostamaan. siitä huolimatta olen ollut oikein tyytyväinen koneeseen..
Kevättä odotellessa :)
Scooppi on jo "kovaa vauhtia" matkalla Suomen maaperälle ja täytyy antaa erikoiskiitos Ruslanille, todella ripeästi vastailee sähköpostiin yms. joten ei voi kun suositella ko. kauppaa :)
Seuraavaksi tosiaan on mentävä varsi ostoksille, sekä katseltava vähän kahluuhousuja, piippari probleema on jo ratkaistu eli sea hunteri on sekin jo matkalla 8)
Avatar
Tikku70
Metallinetsijä
Viestit: 116
Liittynyt: 04 Touko 2012, 13:39
Paikkakunta: Hamina

Re: Stavr scoop saapui

Viesti Kirjoittaja Tikku70 »

EVROEXCAVATOR-2 v.22 tilattu tännekin. Kahluu varustusta löytyy kyllä johtuen aijemasta kalastus harrastuksesta :)
Piippain hommaan vielä mietinnnässä. Olen jopa deussia ajatellut,että antennijohdon ja pelkkien kuulokkeiden kanssa
vois toimia?? Jos joku osaa kertoa miten toimisi tuo yhdistelmä niin tykkäisin kovin. Muuten täytynee joku ihan vesi
hommiin suunniteltu etsin valita...
Excalibur II 10/ XP Deus
Garrett Pro-pointer II
Predator Tools kaivimet/EVROEXCAVATOR-2 v.22

Team KRE
Vastaa Viestiin