PInpointilla syvemmälle
Lähetetty: 16 Helmi 2012, 08:35
Tallattiin tuonne lähipelloille viikonloppuna lumikenkäpolku puolimetriseen lumeen. Kun sitten piti yksin kuntoilla otin mukaani ihan kokeeksi tuon euroaseeni. Saahan siinä käsivarsi liikuntaa samalla. Piti kokeilla piippaako mikään puolimetrisen hangen alta. Hiljasta oli paitsi mitä sattu lumikenkä välillä tarpeeksi lähelle kelaa.
Hiljaisuuteen kyllästyttyäni kokeilin pinpoint-nappi pohjassa ja johan alkoi löytymään. Pinpoint antoi selkeät merkit hangen päältä. Täydellä herkyydellä normiheiluttelu ei sanonut mitään ennenkuin oli potkinut lunta pois kymmenkunta senttiä.
Löydöt ei nyt mitään ihmeellistä olleet. Piikkilankaa pari senttiä mullan alla, limsatölkki ja airo, jossa hankaimen tappi oli signaalin lähde. Viereinen joki lie tulviessaan jättänyt airon ja limutölkin noille sijoille.
Käteen jäi havainto tuon pinpointin paremmasta syvyydestä. Euro-Ace antoi signaalin yli kymmenen senttiä syvemmältä noista kohteista pinpoint-nappi pohjassa.
Hiljaisuuteen kyllästyttyäni kokeilin pinpoint-nappi pohjassa ja johan alkoi löytymään. Pinpoint antoi selkeät merkit hangen päältä. Täydellä herkyydellä normiheiluttelu ei sanonut mitään ennenkuin oli potkinut lunta pois kymmenkunta senttiä.
Löydöt ei nyt mitään ihmeellistä olleet. Piikkilankaa pari senttiä mullan alla, limsatölkki ja airo, jossa hankaimen tappi oli signaalin lähde. Viereinen joki lie tulviessaan jättänyt airon ja limutölkin noille sijoille.
Käteen jäi havainto tuon pinpointin paremmasta syvyydestä. Euro-Ace antoi signaalin yli kymmenen senttiä syvemmältä noista kohteista pinpoint-nappi pohjassa.