Metallinpaljastin talvikaytössä?

Mistä kannattaa etsiä ja miten? Miten syvaltä kolikko loytyy? Mitä pakkaat reppuusi ja mikä on kaivamisen apuvälineesi?
Avatar
Panda
Site Admin
Viestit: 339
Liittynyt: 11 Tammi 2007, 18:34

Metallinpaljastin talvikaytössä?

Viesti Kirjoittaja Panda »

Kayttaako monikaan talvella? Ja jos kayttaa niin missa? Miten lumi/ jaa tekee etsintasyvyydelle?
Viimeksi muokannut Panda, 15 Tammi 2007, 11:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
C. Scope Newforce R1, Garrett Ace 250
Avatar
mipe
Metallinetsijä
Viestit: 227
Liittynyt: 12 Tammi 2007, 14:08
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja mipe »

Toki käyttää, mutta ei Suomessa:)
Jää/lumi sinänsä ei mun kokemusten mukaan vaikuta muuhun kuin hien määrään lapiohommia tehdessä. Mulla jää vähemmälle noi jäisen maan kaivamiset, sen verran tiukkaa hommaa se on
ML Musketeer, Tesoro Vaquero
Ex: ML Sovereign Elite, Ace 250, CS 1220 XDP, CS 2MX
# Sormet savessa vuodesta 2004
Avatar
Panda
Site Admin
Viestit: 339
Liittynyt: 11 Tammi 2007, 18:34

hikista on.

Viesti Kirjoittaja Panda »

Niin. Kaivaminen on todellakin turhan hikista. Mitenkahan nuo lumenkaatopaikat, loytyykohan sielta mitaan?
C. Scope Newforce R1, Garrett Ace 250
Avatar
mipe
Metallinetsijä
Viestit: 227
Liittynyt: 12 Tammi 2007, 14:08
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja mipe »

Löytyy... paljon roskaa ja kadotettuja esineitä. Itse asiassa keväällä ei tarvitse edes etsintä. Jos meinaa piipparin kanssa heilua, niin pienin mahdollinen kela ja herkkyydet minimiin.
ML Musketeer, Tesoro Vaquero
Ex: ML Sovereign Elite, Ace 250, CS 1220 XDP, CS 2MX
# Sormet savessa vuodesta 2004
Avatar
manfex
Innostunut Etsijä
Viestit: 59
Liittynyt: 15 Tammi 2007, 22:24
Paikkakunta: Kerava
Viesti:

Viesti Kirjoittaja manfex »

mipe kirjoitti:Toki käyttää, mutta ei Suomessa:)
Jää/lumi sinänsä ei mun kokemusten mukaan vaikuta muuhun kuin hien määrään lapiohommia tehdessä. Mulla jää vähemmälle noi jäisen maan kaivamiset, sen verran tiukkaa hommaa se on
nyt on ollut sen verran lämmintä ainakin täällä etelässä että ei se maa ole juurikaan jäässä ollut, olen pari kertaa käynyt, pinta saattaa olla jäässä parin sentin paksuudelta mutta sen alla on yleensä aika sulaa. nyt vaan kun satoi lumet niin en ole jaksanut enää käydä kuin kerran rannalla
Vastaa Viestiin