Sivu 1/1
Apuväline
Lähetetty: 07 Tammi 2013, 11:18
Kirjoittaja karhu72
Lähetetty: 07 Tammi 2013, 15:04
Kirjoittaja jalkku
moottori sinänsä tossa on jo aarre.

Lähetetty: 07 Tammi 2013, 20:47
Kirjoittaja villimies
Mukava löytökin herroilla (kuvat 6 ja 7)
T: villimies
Lähetetty: 12 Tammi 2013, 09:55
Kirjoittaja smacine
Voishan tota parkkipaikalla esitellä, mutta jos perille haluaa päästä ja löytöjen kanssa vielä takaisinkin, niin kyllä sen bokseri on oltava
http://www.youtube.com/watch?v=ZTYQVzvZPw4
Lähetetty: 12 Tammi 2013, 20:17
Kirjoittaja Juh1S81
Onko tuossa ekassa kuvassa vaunun päällä F75 vai näyttääkö muuten vaan tutulta laitteelta ?
