Sivu 1/1

AT Pro huoltoon

Lähetetty: 21 Tammi 2013, 16:25
Kirjoittaja Mc_Mursu
Garrett AT Pro:stani lakkasi pinpointti toimimasta kesällä. En ole viitsinyt lähettää huoltoon, kun muuten toimii. Nyt voisi huollattaa, koska talvi.

Ostettu 3/2011 Virosta eli kahden vuoden takuutakin on hetki jäljellä. Olen laitteen toinen omistaja. En välttämättä haluaisi asioida myyjäliikkeen kanssa mm. edellä mainitun takia.

Neuvoja tai kokemuksia? Miten etenen? Täytin Garrettin sivulla warranty registration lomakkeen, mutta siitä ei tullut ikinä kuittausta. Garrettin sivuilta löytyy postitusosoite Saksaan ja mukaan laitettava lomakepohja, muttei sähköpostia tai edes puhelinnumeroa.

Vaikeutetaan hommaa vielä sillä, että haluaisin huollon yhteydessä päivityspaketin. Onko kukaan hankkinut tätä? Onnistuuko Saksan pajalla tai ylipäätänsä missään?


Kuva

Kiitos ja anteeksi.

Lähetetty: 21 Tammi 2013, 18:29
Kirjoittaja Sig
Yhteyttä vaan Viron suuntaan, kyllä siellä palvelu pelaa aivan kuten muillakin myyjillä :wink:

Lähetetty: 21 Tammi 2013, 18:55
Kirjoittaja Mc_Mursu
Sniperkelan, jota piti olla varastossa, tilaaminen virolaisilta oli n. puolen vuoden prosessi, eikä sähköposteihin yleensä vastattu. En uskalla edes arvailla miten takuuselvittely tulee sujumaan, kun en ole edes kuittiin merkitty ostaja. Mielelläni asioisin siis suoraan valmistajan kanssa. Eipä tässä kauheasti kyllä häviäisi, vaikka Eestiinkin laittaisi mailia.

Lähetetty: 21 Tammi 2013, 22:38
Kirjoittaja NÄÄTÄ
Olin aikanaan yhteydessä Jenkkilänpäähän, josta ohjasivat minut Saksan huoltoon. Muistaakseni sain Saksaan sähköpostiosoitteen, johon kerroin laitteeni viasta. Pakkasin kuitin kopion,kelan ja "aivot" boxiin. Odottelin muutaman viikon ja laite tuli viattomana ja päivitettynä takaisin.

Lähetetty: 22 Tammi 2013, 07:39
Kirjoittaja Sig
Detector Trade Intl. GmbH & Co. KG
Hamburger Str. 17
Dormagen, Germany - D-41540
Tel: 49 2133979020
FAX: 49 21339790210
Email: info@detector-trade.de :wink:

OY Ostecon
Parnu Mnt 19
Tallinn, Estonia - 10146
Tel: 37254530389
Email: info@metallidetektor.ee :wink:

Lähetetty: 25 Tammi 2013, 14:54
Kirjoittaja Mc_Mursu
Elektroniikkaboksi lähti Viroon. Päivityspakettia saa kuulemma vain Garlandin tehtaalta. Katsotaan miten käy.

Lähetetty: 03 Helmi 2013, 20:39
Kirjoittaja Riiska
Sama vika oli myös meillä AT Pron kanssa viime kaudella eli pinpointtaus ei pelittänyt. Kotimaiselta kauppiaalta ostettu, ja takuuseen meni. Korjaus kesti useita viikkoja, tai ainakin kone matkusteli ilmeisesti Euroopassa tai tiesmissä, Eestin pojilta se tuli sitten takaisin ja toistaiseksi toiminut ihan OK.

Lähetetty: 03 Helmi 2013, 21:10
Kirjoittaja appenzell
mä luulet mulla saattaa olla sama vika, arvelin sen syksylla johtuvan ainoastaan siitä että olin hankkinut snipu-kelan

Lähetetty: 20 Maalis 2013, 13:43
Kirjoittaja Mc_Mursu
Kohta tulee 2 kk täyteen paketin lähettämisestä. Ovat vastaanottaneet paketin ja odottavat uutta emolevyä laitteeseen, kun asiasta helmikuun alkupuolella kysyin. Viikko sitten kysyin missä mennään ja kauanko vielä arviolta tulee kestämään. Ei vastausta. Ei onneksi ole mitään tarvetta Garrettille vielä, mutta kovin hitaanpuoleinen prosessi näemmä tämäkin. Toivottavasti talvi jatkuu.

Lähetetty: 23 Huhti 2013, 16:40
Kirjoittaja Mc_Mursu
Ylihuomenna tulee 3 kk täyteen laitteen lähettämisestä Viroon. Ovat luvanneet jo kahteen kertaan lähettää sen takaisin, mutta ei ole kuulunut. Ilmeisesti Garrettilla varaosien toimitusvaikeuksia. V**** mä sanon... Täytyy laittaa uutta tiedustelua taas.

Nyt on vuoden parhaat hetket käsillä, kun kasvillisuus on lanassa ja luntakaan ole juuri missään. Eikä paljoo naurata, että mulla on nyt kesäloma. Onneks on muitakin harrastuksia.

Lähetetty: 02 Touko 2013, 19:28
Kirjoittaja Mc_Mursu
Maanantaina tuli paketti ovelle ja Garrettikin tuntuisi toimivan. Pari hyvitystä paketissa mukana. Loppu hyvin, kaikki hyvin.