Vilpittömät onnittelumme ihmemiehelle ja kiitokset
hienoista kuvista sekä avoimesta suhtautumisesta
löydön suhteen.

Kausi on täynnä hienoja löytöjä, mutta tuosta lienee
mahdotonta parantaa, varsinkin kun pakkasukko tekee jo tuloaan
Raha on suht yleinen, joten saattaa olla että Tuukka kirjaa löytötiedot ja löytäjä saa pitää.Tallessa on kirjoitti:Muinaismuistolain nojalla jne Tuukka sulle kohta kirjoittelee. Itse pidän AINA turpani kiinni parhaista löydöistäni. Saatat saada tuosta löytöpalkkiota max paino + 25 % eli arvoa tuolle jää haista paskan vertaa. Siinä syy miksi mun löydöt ei täältä löydy.HÄHHÄHHÄÄÄ.
Itse olen saannut Museovirastolta aina käypän lunastushinnan omista kolikoista,katsotaan nyt haluaako Tuukka sen edes lunastaa?Tallessa on kirjoitti:Muinaismuistolain nojalla jne Tuukka sulle kohta kirjoittelee. Itse pidän AINA turpani kiinni parhaista löydöistäni. Saatat saada tuosta löytöpalkkiota max paino + 25 % eli arvoa tuolle jää haista paskan vertaa. Siinä syy miksi mun löydöt ei täältä löydy.HÄHHÄHHÄÄÄ.
Ehdottomasti samaa mieltä.lapland relics man kirjoitti:![]()
Onnittelut upeasta löydöstä, ja vaikka raha menisi museolle sitä löytämisen riemua ja tunnetta ei pysty kukaan viemään.
Fiksusti haasteltu !!MacGyver kirjoitti:
Olishan tuota kiva ihastella kotona pitkäänkin, mutta toisaalta ei sillä sitten muuta tekiskään. Näyttäisi ehkä vieraille, se siitä. Haluan kuitenkin antaa oman panokseni rakkaan kotikyläni historian kartoittamiseen, joten en millään voisi jättää mitään ilmoittamatta. Jos Tuukka tuon vie, niin sitten vie. Jää mulle ainakin kuvia, joitan tuun ottamaan vielä lisääkin. Teen joskus vaikka palapelin jostain hyvästä kuvasta.