Hyvä video aarresetä. Naisen kommentti karkkilaatikkolöytöön alkoi naurattamaan.

Voisitkin tehdä tuollaisen Diggers -sarjan tyylisen sarjan, kuitenkin suomalaiseen sävyyn. Kun Diggers -sarjassa löytö kuin löytö aiheuttaa kaivajissa kauhean riemun ja hyppimisen, niin sinun sarjassa nainen suomalaiseen pessimistiseen sävyyn aina "lyttäisi" löydön kuin löydön.
Itse olisin ainakin "rikastunut" huomattavasti enemmän jos olisin vaan ollut töissä senkin ajan mitä olen piipparointiin käyttänyt

mutta kuka ne ruosteiset naulat ja korkit ym. roskan sitten siivoaisi tuolta luonnosta pois jos ei olisi tällaisia hulluja, jotka ne kaivaa ylös ja vie vielä kotiin kuvattavaksi

Kyllä jos koko piipparointiajan olisi käynyt töissä, niin varmasti olisi rikastunut enemmän, mutta löytöjen aiheuttamat "sävärit" olisi jäänyt kokematta. Vai vieläkö palkkalaskelma jaksaa säväyttää?
Nykyään tulee lähdettyä lasten kanssa puistoon paljon herkemmin, kun ottaa piipparin mukaan. Ennen tuli vain seisoskeltua tyhjän panttina kun lapset leikkivät leikkipuistossa. Eilenkin keräsin yhdestä lähipuistosta muutamia nauloja ja vielä melko pinnasta. Olen minä kuitenkin saanut muutamalla puistokäynnillä saanut siivottua kiikkujen, kiippeilytelineen ja hiekkalaatikon niin puhtaaksi, että niiden alueella ei enää piippaa kuin maahäiriö.
Niksu
Garrett AT Pro: 8,5x11" ja NEL Big&Snake sekä ACE250
Garrett Pro-Pointer
Vanhin löydetty kolikko: 1 ör vuodelta 17?? ja 2 kopeekka vuodelta 1810