Tällainen löytyi suht vanhasta pellosta n. 10 sentin syvyydestä.
Ensisilmäyksellä näytti kolikolta, mutta tuo reikä hiukan hämmentää. Voisiko olla joku vanha riipus vai sittenkin kolikko josta tehty riipus? Kaikki mahdollinen tieto otetaan kiitollisuudella vastaan!
Garrett At Pro
Garrett Pro Pointer
Vanhin raha: 1/4 dirhem 800-1050 luvulta
Kolikko todennäköisesti. Aika tehnyt tehtävänsä tuolle kolikolle. Mulla tänä kesänä kuokittuna kaksi kappaletta vastaavia. Molemmat öörejä, 1600 ja 1700 luvulta. . Ps. Kokeile öljykylpyä. Voi ehkä auttaa.
XP Deus ja Nokta Rs pinpointter. Vanhin kolikko 2 öre 1573. Puukko historiallisesta ajalta. Pyyntikuopat Kivikaudelta pintalöytönä.
Moi. Minä olen käyttänyt neitsyt-öljyä. Sitä en osaa sanoa onko se oikea mutta on tehonnut minun löytöihin. Viimeksi pidin öljyssä viikon verran. Ei tarvinnut enempää.
XP Deus ja Nokta Rs pinpointter. Vanhin kolikko 2 öre 1573. Puukko historiallisesta ajalta. Pyyntikuopat Kivikaudelta pintalöytönä.
Niin ja yksi on se Pirkka ketsuppi. Muutaman päivän siinä tuo kanssa hyvän lopputuloksen. Asiantuntijoilla voi olla vielä parempia vinkkejä. Nämä on niitä mistä minulla on kokemusta.