at pro ja Nel Tornado 12x13" DD kokemuksia kelasta???
- rehupuntti
- Metallinetsijä
- Viestit: 362
- Liittynyt: 03 Elo 2014, 17:09
- Paikkakunta: Satakunta
at pro ja Nel Tornado 12x13" DD kokemuksia kelasta???
tuleeko paljon syvyyttä lisää ja toimiiko "erottelu"?? kertokaa kokemuksia kyseisestä yhdistelmästä!!
Deussi 11"Full pack...MI-6 9"Hf coil
Deus lite ws5
Garrett atx vakio+8"mono
Christian ll klipping 1513-1523
SME Satakunta
Deus lite ws5
Garrett atx vakio+8"mono
Christian ll klipping 1513-1523
SME Satakunta
Re: at pro ja Nel Tornado 12x13" DD kokemuksia kelasta???
Pari kolme tuumaa isompi kuin alkuperäinen, prosentuaalinen ero jotain 20-30%, epäilen että käytännön ero ei ole iso 
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
