Lidlissä taas vaihteeksi erä ultraäänipesureita hintaan 24,99 €.
Eli hinnalla ei ole pilattu.
Perinteisesti Lidlin erät ovat olleet aikas pieniä. Eli tuskin enää huomenna sitä kaupasta löytyy.
Ymmärtääkseni ko. laitetta on aiemmin kehuttu toimivaksi.
Oma pääsee testeihin pikapuoliin.
Edullinen ultraäänipesuri
Edullinen ultraäänipesuri
XP Deus
Garret pro pointer
Sea Searcher- magneetti
Garret pro pointer
Sea Searcher- magneetti
Re: Edullinen ultraäänipesuri
Jos meinaat kolikoilla testata niin tarkkana
Omalla motonetin uä-pesurilla testailin vanhoihin kupari ööreihin tai kopeekkoihin, EI olisi kannattanut
Uä-pesuri kyllä irrottaa likaa kolikkojen pinnasta mutta epätasaisesti, ja kolikosta tulee vielä vaikeammin tunnistettava ja ruma. En ole enää pahemmin kolikoita putsaillut ollenkaan. Irtolika vedellä pois ja parafiiniöljy hierottu päälle. Voi kyllä toimia hiukan uudemmilla kolikoilla missä ei ole vielä kunnon patinaa
Uä-pesuri on ollut kyllä aika hyvä napeille.

Omalla motonetin uä-pesurilla testailin vanhoihin kupari ööreihin tai kopeekkoihin, EI olisi kannattanut

Uä-pesuri kyllä irrottaa likaa kolikkojen pinnasta mutta epätasaisesti, ja kolikosta tulee vielä vaikeammin tunnistettava ja ruma. En ole enää pahemmin kolikoita putsaillut ollenkaan. Irtolika vedellä pois ja parafiiniöljy hierottu päälle. Voi kyllä toimia hiukan uudemmilla kolikoilla missä ei ole vielä kunnon patinaa

Uä-pesuri on ollut kyllä aika hyvä napeille.
- jore ja pojat
- Kunniajäsen
Eka pesuri ostettiin Villen kellosta ja toimikin yli takuuajan eli vuoden ja kuukausi
Samanlainen eri väreillä ostettiin motonetistä ja siitä tuli yli-innokas eli ei
lopettanut ollenkaan pesemistä. Takuuna saatiin uusi joka taas toimi kohtuu-
hyvin vajaan vuoden, mutta se ei kuukauden tauon jälkeen startannut.
Liiterin vehkeissä 3v takuu, joten melko riskitön sijoitus.
Onko niistä mitään hyötyä, vaikea sanoa.
Aina löytyy jotain sakkaa astian pohjalta muutaman minuutinkin
käytön jälkeenkin ,joten kait ne toimivat!!
Samanlainen eri väreillä ostettiin motonetistä ja siitä tuli yli-innokas eli ei
lopettanut ollenkaan pesemistä. Takuuna saatiin uusi joka taas toimi kohtuu-
hyvin vajaan vuoden, mutta se ei kuukauden tauon jälkeen startannut.
Liiterin vehkeissä 3v takuu, joten melko riskitön sijoitus.
Onko niistä mitään hyötyä, vaikea sanoa.
jore ja pojat!
Vanhin löytökolikko: Valens v. 364-378.
Vanhin löytöesine: Kirves pronssikaudelta.
Vanhin löytökolikko: Valens v. 364-378.
Vanhin löytöesine: Kirves pronssikaudelta.
Varmasti toimivat ja lika irtoaa, mutta eihän ne syöpymiä tasoita eikä materiaaliin tullutta hapettumaa poista. Ne vaativat kemiallista tai mekaanista "työstöä", eli pinnasta poistetaan "pilaantunut" materiaali.jore ja pojat kirjoitti:Onko niistä mitään hyötyä, vaikea sanoa.
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Minulla on tuo Lidlin pesuri. Mutta en sitä käytä rahoille enää. Monet rahat ovat niin pehmeitä että kolikkoon tulee kuoppia.Haarukka kirjoitti:Varmasti toimivat ja lika irtoaa, mutta eihän ne syöpymiä tasoita eikä materiaaliin tullutta hapettumaa poista. Ne vaativat kemiallista tai mekaanista "työstöä", eli pinnasta poistetaan "pilaantunut" materiaali.jore ja pojat kirjoitti:Onko niistä mitään hyötyä, vaikea sanoa.
- P.Aholainen
- Kunniajäsen
Lidlin pesuri myös täällä ollut muutaman vuoden.
En käytä nykyisin muuhun kuin kellonrannekkeen ja kultaisten korujen puhdistukseen.
Tosi likainen vesi lähtee aina vaikka fairya olen veteen vain tipan laittanut.
Kokeilinpa aikoinaan optikolta saatuja silmälaseja puhdistaa.....kyllä lähti jopa värit sangoista.

En käytä nykyisin muuhun kuin kellonrannekkeen ja kultaisten korujen puhdistukseen.
Tosi likainen vesi lähtee aina vaikka fairya olen veteen vain tipan laittanut.
Kokeilinpa aikoinaan optikolta saatuja silmälaseja puhdistaa.....kyllä lähti jopa värit sangoista.

moderaattori
Lidlin pesuri myös mulla käytössä, ihan ok kokemuksia. Pinttymät lähtee hienosti. Tosin olen jättänyt nykyään esim. kolikkojen puhdistuksen pesurilla tekemättä.