Tuommoinen löytyi rannalta viime yönä. Yhdellä sivulla oli vastaava myynnissä 125€!
Osuin hiukan lapiolla siihen, mutta onneksi lapio on alumiinia, enkä ainakaan huomannut kolikossa mitään jälkeä. Enkä uskaltanut sitä mitenkään puhdistaakkaan kummemmin jos sillä kerran jotain arvoakin saattaa olla, eli vain huuhtaistu järvessä pahimmat liat pois, ja varottu hankaamasta.
onko tuo oikeasti noin arvokas? siis arvoltaan jos oli 135e myynnissä, itse kun en rahoista tiedä mitään, niin olisi mukava tietää tuon rahallinen arvo, vielä jonkun rahoista tietävän mielestä mutta jos yli 100 euron kolikko on niin on kyllä hieno löytö
Pauli kirjoitti:Täytyykin muuten tilata sellainen pesuri, kun olen joskus sitä miettinyt mutta en ole saanut aikaiseksi
Varo sitte sen pesurin kanssa, ettet mitä vaan pistä sinne tekee esim: vanhasta kuparikolikosta hirveen näkösen. Ite en oikeestaan käytä omaa pesuria kuin korujen ja silmälasien puhdistukseen joskus voin jotain löytöä edes takas käyttää pesurissa riipuu ihan materiaalista ja kunnosta " tämä nyt oli mun mielipide".
Ja arvo ! kolikossa.
tuskin on virheetön ja täysin leimakiiltoinen 160€
Arvo ehkä 3-15€
- Vaimo
- 3 käppänää
-
- Whites Bullseye II pinpointer
pätmän kirjoitti:Ja arvo ! kolikossa.
tuskin on virheetön ja täysin leimakiiltoinen 160€
Arvo ehkä 3-15€
Juu, en olettanutkaan että maasta kaivetun arvo olisi lähelläkään tuota maksimiarvoa, mutta kyllä tuo erittäin hyvässä kunnossa on, kun hetki sitten sitä tarkemmin tutkiskelin. Varovasti hammastikulla yhdestä kohdasta pikkuisen rapsutin, niin kyllä tuo pinnassa oleva p*ska lähtee todella helposti irti, ja kiiltoakin on jonkun verran vielä jäljellä...
No, katsotaan mitä ultraäänipesu saa aikaiseksi kunhan sen laitteen hommaan.
Voi tuolla muutama euro (1-7 €) arvoa ollakin. Riippuu siitä kuinka hyvin saat nuo liat pestyä pois ja mitä tuolta alta paljastuu. Kuviot sinällään ovat aika mukavan ehjät molemmilla puolilla. Kokeile ensin pelkkää fairya ja vettä ettei mene pilalle
Ja todellakin noiden pesureiden yms. kanssa varovaisuutta!