1918 taistelupaikka

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
Garetx

1918 taistelupaikka

Viesti Kirjoittaja Garetx »

Löysin taistelupaikalta taas kaksi luotia. Lisäksi löytyi patruunakampoja, josta päättelin, että paikalta oli tulitettu tosissaan. Sotamiehellä oli ollut mukanaan myös oman aikansa MagLite, jonka osia löytyi. Sen aikakauden valaisin oli nimeltään "Kosmos Brenner".
Kuva
Garrett Sea Hunter II, Pur Suit X3 kuivapuku, U.S. Divers + Mares Vector 1000 ja 2x7l alumiinikannut. Rouvan pientä istutuslapiota olen käyttänyt tonkimiseen.
Aquila
Metallinetsijä

Re: 1918 taistelupaikka

Viesti Kirjoittaja Aquila »

Hyviä löytöjä taas :). Katsoppas erottuuko patruunakammoista teksti KYNOCH. Tuo on ainakin useimmissa itse löytömissäni.
predator

Viesti Kirjoittaja predator »

kammat taitaa olla m/91 kivääriin kuuluvia. venäläisissä kammoissa ei ole välttämättä mitään leimoja, mutta kannattaa tosiaan katsoa jos olisi jotain merkintöjä :)
Garetx

Metallinpalat kuvassa

Alueelta löytyy paljon rattaan hammasta muistuttavia metallin paloja. Olisivatko ne jonkin sotakoneen osia vai sirpalekranaatin sisältöä? Kuka tietää? Tässä kuvassa on kaksi metallin palasta ja kyseinen usein löytyvä pala on niistä tuo alempi.
Garrett Sea Hunter II, Pur Suit X3 kuivapuku, U.S. Divers + Mares Vector 1000 ja 2x7l alumiinikannut. Rouvan pientä istutuslapiota olen käyttänyt tonkimiseen.
Garetx

Kaiverruksia ei erotu.

Patruunakammat ovat pahoin ruosteessa, mutta luulen, että niisä ei ole ollut tekstejä. Kammathan eivät kaiketi olleet kertakäytöisiä, joten miksi ne on jätetty paikalle?
Akke65
Raavas Tonkija

Re: Kaiverruksia ei erotu.

Viesti Kirjoittaja Akke65 »

Garetx kirjoitti:Patruunakammat ovat pahoin ruosteessa, mutta luulen, että niisä ei ole ollut tekstejä. Kammathan eivät kaiketi olleet kertakäytöisiä, joten miksi ne on jätetty paikalle?
Eipä siinä tilanteessa ole tainnut olla pahemmin aikaa laittaa tyhjää kampaa taskuun, kammalla nopeasti patruunat aseeseen ja ankaraa tulitusta :wink:
GoldenMask 4
Tesoro Vaquero

* Kaikki saa mutta komiat ensin*
Vastaa Viestiin