Viime vuoden alkupuolella aloin seurata näitä sivuja. Se alkoi vaikuttaa terveyteen: Syke nuosi ja verenpaine nousi ja vähitellen alkoi himottaa. Eikä aikaakaan, kun vanha (78v) äijä oli koukussa.
Piti hankkia omat laitteet. Heinäkuun puolessavälissä sitten sain huispaimen ja suurin toivein menin maastoon. Tulokset eivät ollet lähelläkään toiveita. Viime vuoden tulos oli 70 centtiä ja 50 penniä
sekä hyvin syöpynyt Nikolai II 5 penniä, jonka vuosiluvustakaan ei saa selvää.
Puupäitten ja räkäpäitten hylsyjä kymmenkunta, yksi rynkyn hylsy sekä roinaa.
Onkohan maastossa yhtään aluetta jossa ei olisi korkkeja?
No, onko olo yhtään helpottunut? Syke ja paine ovat laskeneet normaaleiksi, mutta tilalle on tullut
aikamoinen kateus, miksen minä, kun nuo toiset
Tämän vuoden saalis on 5p 1967---, ei paljon hymyilytä.
Eiköhän aarteet vähän parane, kun saa nuo lupa-asiat kuntoon.
Korkeita piippejä kaikille.
