Eläkeläiskaksikko löysi kolikkoaarteen...

Kerro meille Suomen mediaan yltäneet aarrelöydöt ja kätköt.
Akke65
Raavas Tonkija

Eläkeläiskaksikko löysi kolikkoaarteen...

Viesti Kirjoittaja Akke65 »

olis löytyny varmasti vähän huonommallakin piipparilla :lol: :lol:

http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/71692- ... kkoaarteen
GoldenMask 4
Tesoro Vaquero

* Kaikki saa mutta komiat ensin*
Mc_Mursu
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Mc_Mursu »

Aika rehti kaveri saa olla, kun palauttaa rahat omistajalle/vie poliisilaitokselle.
"Parisataa kiloa" jaettu 9,5g (5 SEK kolikko) kertaa 5 = 105 263 kruunua eli yli 10 000 euroa. Rupesin just miettimään, että miten olisin itse toiminut... :D
Garrett AT Pro + 4.5" Super Sniper
Garrett Pro-Pointer
Lesche 85 & MursuScoop 2.0
ilkkap
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja ilkkap »

Mc_Mursu kirjoitti:Aika rehti kaveri saa olla, kun palauttaa rahat omistajalle/vie poliisilaitokselle.
"Parisataa kiloa" jaettu 9,5g (5 SEK kolikko) kertaa 5 = 105 263 kruunua eli yli 10 000 euroa. Rupesin just miettimään, että miten olisin itse toiminut... :D
Sen vähän mukaan mitä sinua tunnen niin olisit ilmoittanut lähimmälle poliisille.
Mc_Mursu
Kunniajäsen

Tilaisuus tekee varkaan vai varâs näkee tilaisuuden?

Viesti Kirjoittaja Mc_Mursu »

ilkkap kirjoitti:Sen vähän mukaan mitä sinua tunnen niin olisit ilmoittanut lähimmälle poliisille.
Niin kait sitten. :D (Hyvä, että olen ilmeisestikkin antanut itsestäni rehdin kuvan)
Ilmoitus poliisille ja sitten katoaminen yön pimeyteen taskut kilisten. 8) Hehe...

Oikeasti varmaan ilmoittaisin poliisille ja jäisin odottamaan heitä paikanpäälle. Sitten tiedustelisin palkkiota ja he tietenkin vastaisivat vaan "höpöhöpö! Tuohan oli ihan kansalaisvelvollisuus!" ja sitten harmittaisi aika runsaasti. Njoo. Turhaa pohtimista, kun tälläistä tilaisuutta ei varmasti tule kohdalleni.
Garrett AT Pro + 4.5" Super Sniper
Garrett Pro-Pointer
Lesche 85 & MursuScoop 2.0
Vastaa Viestiin