Mitä eroa on Garrett At prolla ja garrett at goldilla?

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Avatar
FinlandTreasure
Metallinetsijä
Viestit: 367
Liittynyt: 27 Kesä 2015, 13:50

Mitä eroa on Garrett At prolla ja garrett at goldilla?

Viesti Kirjoittaja FinlandTreasure »

Mitä eroa on Garrett At prolla ja garrett at goldilla?
Viimeksi muokannut FinlandTreasure, 27 Heinä 2015, 02:41. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Avatar
FinlandTreasure
Metallinetsijä
Viestit: 367
Liittynyt: 27 Kesä 2015, 13:50

Re: Mitä

Viesti Kirjoittaja FinlandTreasure »

Tämä ei siis ollut vitsi vaan kysymy s ;D
Viimeksi muokannut FinlandTreasure, 27 Heinä 2015, 02:40. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
mikav
Metallinetsijä
Viestit: 300
Liittynyt: 02 Heinä 2014, 13:46
Paikkakunta: Oulu

Re: Mitä

Viesti Kirjoittaja mikav »

FinlandTreasure kirjoitti:Tämä ei siis ollut vitsi vaan kysymy s ;D
...Johon löydät vastauksen joko viiden sekunnin googlettamisella tai selaamalla tätä foorumia...
XP Orx
Avatar
Indian
Raavas Tonkija
Viestit: 761
Liittynyt: 13 Syys 2012, 19:51
Paikkakunta: Kokkola

Re: Mitä

Viesti Kirjoittaja Indian »

Kuva
Oiskos tuosta apua.
Xp Deus / At Pro
White's TRX
Avatar
Rasvaton
Metallinetsijä
Viestit: 312
Liittynyt: 30 Touko 2013, 23:29
Paikkakunta: Vantaa

Re: Mitä

Viesti Kirjoittaja Rasvaton »

Sitten on vielä tuommoinen ammattimalli http://www.garrett.com/securitysite/sec ... _spec.aspx
Itse tykkäisin enemmän tuommoisesta pelkistetystä ilman valmiita moodeja.
-Aka Sorex Pro
Avatar
Paramedio
Kunniajäsen
Viestit: 1172
Liittynyt: 04 Loka 2012, 18:10
Paikkakunta: Kainuu

Re: Mitä

Viesti Kirjoittaja Paramedio »

Olisihan tuon otsikonkin voinut nimetä informatiivisemmaksi muiden selailua ajatellen...
XP Deus
MI-6 pointer
Supermagneetti GTN-48 ja 60

http://www.suomenmetallinetsijat.fi
https://www.facebook.com/SuomenMetallinetsijatRy

"My precious!" - Gollum, lord of the rings
Vastaa Viestiin