At pro ääntelee kun kopauttelee boxsin kanteen.
At pro ääntelee kun kopauttelee boxsin kanteen.
Tämmöinen asia tuli tässä ilmi kun on pro mode päällä ja hyrkkyys 2 pykälää alas maxsimista niin at äätelee kun koputtellee boxsin kanteen ja kelaan, pudottaa yhden pykälän pois niin loppuu ääntely. Lähestöllä ei mitään häiriö tekijöitä jotka vois vaikuttaa. Standart modella ei ääntele vaikka hakkais nyrkillä. Onko kellään at omistajalla samaa vikaa? Kela kesällä kopsahti aikaa lujaa maata vasten kun lensin selläleni voisiko siellä olla jotain häikkiä?
Makro Racer
Mars Discovery
Mars tiger
Vakio kela
Pari pointeria
Deteknix diamond digger
8 e lapio
Mars Discovery
Mars tiger
Vakio kela
Pari pointeria
Deteknix diamond digger
8 e lapio
Re: At pro ääntelee kun kopauttelee boxsin kanteen.
Mulla tekee samanlaista sekoilua. En ole kokeillut standard modella, pitääpä testata.
Kerran mulla auttoi kun otin kelasuojuksen pois ja putsasin sieltä alta..
Garrett At Pro
Garrett Pro-Pointer At
Fiskars minispade
Garrett Edge Digger
Garrett Pro-Pointer At
Fiskars minispade
Garrett Edge Digger
Urmas kirjoitti:Mulla tekee samanlaista sekoilua. En ole kokeillut standard modella, pitääpä testata.
Ääntelee ilman kelasuojaakin

Makro Racer
Mars Discovery
Mars tiger
Vakio kela
Pari pointeria
Deteknix diamond digger
8 e lapio
Mars Discovery
Mars tiger
Vakio kela
Pari pointeria
Deteknix diamond digger
8 e lapio
Pääseekö kelan liitin heilumaan?
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
At:ssä on se tiukka o-rengas liittimessä niin ei siitä pysty välyksiä tuntemaan.
Liitin kannattaisi ehkä putsata.
Putsauksessa kannattaa käyttää sellaista kontakti/puhdistusspreitä joka haihtuu kokonaan pois.
Pinnit kantsii suihkeen jälkeen pyyhkiä mahdollisimman kuiviksi putsausaineesta. Pinsetit tarvitaan kun liitin on pieni...
Ja paljailla sormilla ei saa pinnejä koskea kun siitä jää aina jotain hapettavaa rasvaa yms.
Liitin kannattaisi ehkä putsata.
Putsauksessa kannattaa käyttää sellaista kontakti/puhdistusspreitä joka haihtuu kokonaan pois.
Pinnit kantsii suihkeen jälkeen pyyhkiä mahdollisimman kuiviksi putsausaineesta. Pinsetit tarvitaan kun liitin on pieni...
Ja paljailla sormilla ei saa pinnejä koskea kun siitä jää aina jotain hapettavaa rasvaa yms.
Haarukka kirjoitti:Pääseekö kelan liitin heilumaan?
Liitin oli löysällä ei enää ääntele.
Makro Racer
Mars Discovery
Mars tiger
Vakio kela
Pari pointeria
Deteknix diamond digger
8 e lapio
Mars Discovery
Mars tiger
Vakio kela
Pari pointeria