Mutta kun on lunta ja järvi ei oo jäässäJ@rvis kirjoitti:Kun mielekkäimmät harrastukset on piippailu ja pilkintä, kävi niin tai näin, asetelmat tulevaan ei ole huonot

Mutta kun on lunta ja järvi ei oo jäässäJ@rvis kirjoitti:Kun mielekkäimmät harrastukset on piippailu ja pilkintä, kävi niin tai näin, asetelmat tulevaan ei ole huonot
Vennään pojat taisivat kyllä tehdä läpimurron herrakansan rintamaan n. 10 km kaupungin ulkopuolella ja silläkollikko kirjoitti:Kyllähän vennään pojat tykistöllä ja pommareilla tasoitti kaupungin ennen läpimurtoa.
Mieletön juttu,ei voi muuta sanoa !FinlandTreasure kirjoitti:hohoo! Sain mun tietokoneen toimimaan. Mitäs siihen sanotte hah
Ois ny pysyny hajalla vaaFinlandTreasure kirjoitti:hohoo! Sain mun tietokoneen toimimaan. Mitäs siihen sanotte hah
-miksu- kirjoitti:Ois ny pysyny hajalla vaaFinlandTreasure kirjoitti:hohoo! Sain mun tietokoneen toimimaan. Mitäs siihen sanotte hah
Ei olis haitannut koska pääsee playstationilla nettiin. Pölyt kun puhdisti läppäristä niin rupes toimimaan-miksu- kirjoitti:Ois ny pysyny hajalla vaaFinlandTreasure kirjoitti:hohoo! Sain mun tietokoneen toimimaan. Mitäs siihen sanotte hah
Löytyykö Piippailijalta videoita juupituupista tai muualta?
Tuo nappaakin jo metallin vähän syvemmältä!Spyrre kirjoitti:Halpoja etsimiä metsästäessä, törmäsin tämööseen
haravaan.
http://m.nettimarkkina.com/metallin-pal ... 0&vifNav=Y