Palstan Moderaattorit!
- iron maden
- Kunniajäsen
Palstan Moderaattorit!
Mitäpä mieltä olette heistä?
Ovatko olleet liian ankaria vai liian lepsuja?
Ovatko he olleet oikeudenmukaisia kaikkia kohtaan?
Kerro mielipiteesi vapaasti! (sanktioita siitä ei tule)
Ovatko olleet liian ankaria vai liian lepsuja?
Ovatko he olleet oikeudenmukaisia kaikkia kohtaan?
Kerro mielipiteesi vapaasti! (sanktioita siitä ei tule)
Ace Garret 250+Exelrattor DD 10/14kela.
Golden Mask 4+ 10,5 kela
Garretin pro pointter.
Vanhin kolikko 1748 öre, hopiaa ym ja maasta nostettua rautaa yli 160 kiloa!
Golden Mask 4+ 10,5 kela
Garretin pro pointter.
Re: Palstan Moderaattorit!
Asiallinen linja heillä on - jatkakoon samaan malliin!
Totuus löytyy kaurapuurosta.
XP Deus x 2
Suomen Metallinetsijät Ry
XP Deus x 2
Suomen Metallinetsijät Ry
Mistäs sinä voit sen tietääiron maden kirjoitti: (sanktioita siitä ei tule)

"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
- Kiukaisten Paroni
- Metallinetsijä
Eikös jokaisella ole oikeus mielipiteeseen ilman, että siitä tulee sanktiota
mielestäni ovat kyllä toimineet hyvin. Ohjanneet harhautuneita keskusteluja oikeille poluille tarvittaessa.

XP Deus 11" full WS5 + 9" HF
Blisstool ltc64x V6 15" kelalla
Garrett sea hunter II
Mi-6 + Garrett porkkana
Satakunnan Menneisyyden Etsijät
Vanhin raha: Kristianin klippinki
Blisstool ltc64x V6 15" kelalla
Garrett sea hunter II
Mi-6 + Garrett porkkana
Satakunnan Menneisyyden Etsijät
Vanhin raha: Kristianin klippinki
- iron maden
- Kunniajäsen
Ensinnäkin minun asiallisesta alustuksesta, ei hevin sanktioita voi tulla ja jos tulee niin minähän kaikesta vastaan ja otan kaiken kontolleni!Haarukka kirjoitti:
Mistäs sinä voit sen tietää
Eli keskustelu on vapaata !
Höpiskää tekin mitä haluatte!
Golden Mask 4+ 10,5 kela
Garretin pro pointter.
Golden Mask 4+ 10,5 kela
Garretin pro pointter.
5/5
Garrett AT Pro
Pronssikirves 1700-1100 eKr, Rannerengas ja kaarisolki 0-200 jKr, Lintuneula 400 jKr, Rapusolki 600 jKr, Linturiipus, ketjunkantajia, tiuku, solki, sormus, korvaputki, kupuroita, hevosenkenkäsolkia 800-1100 jKr, Kultasormus 1400
Pronssikirves 1700-1100 eKr, Rannerengas ja kaarisolki 0-200 jKr, Lintuneula 400 jKr, Rapusolki 600 jKr, Linturiipus, ketjunkantajia, tiuku, solki, sormus, korvaputki, kupuroita, hevosenkenkäsolkia 800-1100 jKr, Kultasormus 1400
- iron maden
- Kunniajäsen
---no joo--Kiukaisten Paroni kirjoitti: mielestäni ovat kyllä toimineet hyvin. Ohjanneet harhautuneita keskusteluja oikeille poluille tarvittaessa.
Golden Mask 4+ 10,5 kela
Garretin pro pointter.
Golden Mask 4+ 10,5 kela
Garretin pro pointter.
- P.Aholainen
- Kunniajäsen
Rohkeesti vaan kirjoittelemaan.Haarukka kirjoitti:Mistäs sinä voit sen tietääiron maden kirjoitti: (sanktioita siitä ei tule)
Haluan itekin tietää missä mennään foorumilaisten mielestä.

moderaattori
Mun mielestä foorumin ylläpidon toiminta on varsin mallikasta myös ongelmatilanteissa 
5/5

5/5
XP - Garrett - Whites - Minelab & SME
moderaattori
moderaattori
5/5 Olen ollut tyytyväinen linjauksiin.
Kysymys. Miksi foorumilla jossa häärätään nimimerkeillä on piilotettujen kolo?
Kysymys. Miksi foorumilla jossa häärätään nimimerkeillä on piilotettujen kolo?

XP Deus 2
Muuta alan roinaa..
Muuta alan roinaa..
Loistavaa meidän henkistä toimintaa,kiitos !
Vanhimmat kolikot:Saksalainen Penning v.1075,Kuningas Stephen v.1135.Dirhem v.754
Viikinkiaikainen hevosenkenkäsolki,kupurasolki,rannerengas ja ketjunkantaja ym.Ruotsalainen tippa.
Ja kaikki vasta alussa...........Minelab X-Terra 705 GoldPack
Viikinkiaikainen hevosenkenkäsolki,kupurasolki,rannerengas ja ketjunkantaja ym.Ruotsalainen tippa.
Ja kaikki vasta alussa...........Minelab X-Terra 705 GoldPack
- P.Aholainen
- Kunniajäsen
Johtunee tästä vanhentuneesta phpbb foorumin softasta ja piilottelu johtaa juurensa sieltä kun tämä foorumi on aikoinaan perustettu.Jasser kirjoitti:Miksi foorumilla jossa häärätään nimimerkeillä on piilotettujen kolo?
Uutta päivitystä tarvittaisiin tänne mutta narut on site adminin käsissä.
Tapatalk olisi myös nykyaikaa...
Modet ollaan tästä infottu foorumin nykyistä omistajaa kyllä näistä asioista.
moderaattori
-
- Kunniajäsen
Modejen täytyy pystyä lukemaan kaikki jutut joten eivät voi asettaa ketään vihamieheksi. Sillaihan me ollaan kavereita vaikka yhtä on vaikea lähestyä vaikka ollaan välillä naapureita. Hyvin toimivat seriffit.
Foorumilla on ollut mukavan rauhallista jo pitemmän aikaa, mutta voisihan valvonta olla mielestäni paljon ankarampaakin, heti jos tänne ilmestyy epäasiallisia kommentteja, riitelyä tai jonkinlaista kapinamielialan luontia jne. Esimerkiksi Facebook-ryhmän puolella on ollut joskus aikoinaan myös hieman kaoottisempaa meininkiä.
Olen kirjoitellut vuosien mittaan kymmenillä eri foorumeilla ja osassa niistä on ollut selvästi tiukempi kuri kuin täällä.
Olen kirjoitellut vuosien mittaan kymmenillä eri foorumeilla ja osassa niistä on ollut selvästi tiukempi kuri kuin täällä.
- P.Aholainen
- Kunniajäsen
Kollikko jolle on annettu huomautuksia,huomautuksia,,varotuksia ja pitkää bannausta....
Kovasti on väännetty ja taisteltu...nykyisin ei ole ollut ongelmia josta kollikolle kiitokset.
Foorumilla on tietyt säännöt ja linja on niissä pidetty kovana.
Kollikon kommenttia olen koko illan tässä odottanut...luulin vähintään saavani tappotuomion.
Kovasti on väännetty ja taisteltu...nykyisin ei ole ollut ongelmia josta kollikolle kiitokset.
Foorumilla on tietyt säännöt ja linja on niissä pidetty kovana.
Kollikon kommenttia olen koko illan tässä odottanut...luulin vähintään saavani tappotuomion.

moderaattori
- P.Aholainen
- Kunniajäsen
Erityis kiitokset pitää antaa ZyrTechille.
Jätkä on tehnyt kovan työn modena ja ilman ZyrTechiä tämä homma ei toimi.
Kun tätä moden hommaa tehdään vapaa-aikana talkoilla niin jokaiseen juttuun ei pääse heti reakoimaan.
Meilläkin modeilla on oma elämä ja joskus alkaa työstä käydä tämä homma.
Pientä taukoa foorumilta niin taas riittää virta.
Voihan tätä moden pestiä tulla joku kokeilemaan minun tilalle...teen Jyrille ehdotuksen.
Ilmoitin viime Joulun alla että lopetan moden homman, mutta Jyri halusi minun jatkavan...täällä ollaan vielä.
Jätkä on tehnyt kovan työn modena ja ilman ZyrTechiä tämä homma ei toimi.
Kun tätä moden hommaa tehdään vapaa-aikana talkoilla niin jokaiseen juttuun ei pääse heti reakoimaan.
Meilläkin modeilla on oma elämä ja joskus alkaa työstä käydä tämä homma.
Pientä taukoa foorumilta niin taas riittää virta.
Voihan tätä moden pestiä tulla joku kokeilemaan minun tilalle...teen Jyrille ehdotuksen.
Ilmoitin viime Joulun alla että lopetan moden homman, mutta Jyri halusi minun jatkavan...täällä ollaan vielä.

moderaattori
Jatka vain, olet hyvä moderaattori 

- Leijona
- Kunniajäsen/Mestari/Vuoden foorumilainen
Täältä täydet pinnat moderaattoreille. Hyvin ovat hommansa hoitaneet ja vaatii pitkää pinnaa, kun joutuu puuttumaan kaikenlaisiin älyttömyyksiin ja saa siitäkin haukut niskaansa.
Tsemppiä
Tsemppiä

XP DĒUS. Varakoneena XP GoldMAXX Power V4+WS1+ muuta tarvittavaa.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
5/5 KOKONAISKUVA JA ARVIO!
Hyvin ovat jaksaneet katsoa tämän sirkuksen apinoita. Toisinaan toivoitsi hieman tiukempaa otetta off topiccien suhteen.
Monessa keskustelussa on eksytty aiheesta jonkin tyhmän väittelyn vuoksi.
Tosin kahdelle aktiiviselle modelle alkaa olemaan liikaa hommaa tällä foorumilla, eikä kaikkiin topiceihin pystytä keskittymään sillä kuuluisalla 100%.
Hyvin ovat jaksaneet katsoa tämän sirkuksen apinoita. Toisinaan toivoitsi hieman tiukempaa otetta off topiccien suhteen.
Monessa keskustelussa on eksytty aiheesta jonkin tyhmän väittelyn vuoksi.
Tosin kahdelle aktiiviselle modelle alkaa olemaan liikaa hommaa tällä foorumilla, eikä kaikkiin topiceihin pystytä keskittymään sillä kuuluisalla 100%.
Minelab Equinox
Kympin arvoista työtä moderaattorit ovat tehneet. Jatkakaa vain samaan malliin. Moderoinnin lisäksi olen myös saanut yksityisviestillä molemmilta nopeasti vastauksia mieltäni askarruttaneisiin kysymyksiin.
Niksu
Garrett AT Pro: 8,5x11" ja NEL Big&Snake sekä ACE250
Garrett Pro-Pointer
Vanhin löydetty kolikko: 1 ör vuodelta 17?? ja 2 kopeekka vuodelta 1810
Garrett AT Pro: 8,5x11" ja NEL Big&Snake sekä ACE250
Garrett Pro-Pointer
Vanhin löydetty kolikko: 1 ör vuodelta 17?? ja 2 kopeekka vuodelta 1810
- iron maden
- Kunniajäsen
ootteko ihan tosissanne?
Golden Mask 4+ 10,5 kela
Garretin pro pointter.
Golden Mask 4+ 10,5 kela
Garretin pro pointter.
Ihmeenkin hyvin hommasta suoriutuvat.
Offtopikiksi ajautuville väittelyille voisi olla "sodat"-alue johon väittely siirretään ja linkki sinne alkuperäiseen ketjuun. Näin ne jotka eivät halua lukea väittelyä sen pidemmälle jättävät ko. linkin painamatta ja jatkavat alkuperäisen ketjun lukemista.
Offtopikiksi ajautuville väittelyille voisi olla "sodat"-alue johon väittely siirretään ja linkki sinne alkuperäiseen ketjuun. Näin ne jotka eivät halua lukea väittelyä sen pidemmälle jättävät ko. linkin painamatta ja jatkavat alkuperäisen ketjun lukemista.
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
No jottei menis pelkäksi ylistykseksi, niin sanotaan 4/5.
Oisko ideaa tehdä Yleinen keskustelu aluelle stickyksi "Pienet kysymykset ja vastaukset-threadi". Siellä voisi sitten kysellä mitä vaaan, vaikka aiheesta kuin aiheesta. Nykyisellään tämä YK-palsta täyttyy "Kysymys-Vastaus-Kiitos"-tyyppisistä-threadeista.
Oisko ideaa tehdä Yleinen keskustelu aluelle stickyksi "Pienet kysymykset ja vastaukset-threadi". Siellä voisi sitten kysellä mitä vaaan, vaikka aiheesta kuin aiheesta. Nykyisellään tämä YK-palsta täyttyy "Kysymys-Vastaus-Kiitos"-tyyppisistä-threadeista.
- Serafiina
- Raavas Tonkija
Eivätkö vastaukset miellytä keskustelun avaajaa ?
Itse olen tyytyväinen hyvinkin nykymoderointiin. Jos olisi pakko viilata johonkin suuntaan, niin silloin mieluumin ruuvia kiremmälle kuin löysemmälle. Ei ole kivaa saada viivottimesta sormille, muttei myöskään kivaa, jos porukka kiipeää seinille.
Itse olen tyytyväinen hyvinkin nykymoderointiin. Jos olisi pakko viilata johonkin suuntaan, niin silloin mieluumin ruuvia kiremmälle kuin löysemmälle. Ei ole kivaa saada viivottimesta sormille, muttei myöskään kivaa, jos porukka kiipeää seinille.
Fisher 1236-X2, Garret ace 250, Garret pro-pointer
2 öre 157x
2 öre 157x
-
- Kunniajäsen
Haaveeni on olla vielä joskus modernaattori täällä koska olen sitä muuallakin.Iron madenkin oli iron inen. Kiitos esikuville täällä. Jos epävirallisesti harjoittelisin hiukan?