Luurien laadun vaikutus havaintoon?
Luurien laadun vaikutus havaintoon?
Kokeilinpa Minelabin luureja musan kuunteluun. Ihan hirveän tunkkaisen kamalat!!
Tuli mieleen, että mahtaisiko metallien erottelukyky parantua, jos olisi paremmat elementit korvilla?

"That's what I do: I dig and I find things" -- Game of Coins
Koneet: nox 800, Garrett Pro Pointer ja 300kg supermagneetti
Re: Luurien laadun vaikutus havaintoon?
Riippuu etsimestä. Acen ovikelloäänimaailmassa ihan sama mitkä on
Basson toisto tuskin missään etsimessä on kovin tärkeää ja tuskin missään kovin korkeita diskantejakaan on, mutta se keskialue pitäisi olla tasainen ja luulen että se ei ole ongelma edes halvimmissa kuulokkeissa.
Käyttömukavuus, mahdollisten ulkopuolisten äänien vaimennus ja mekaaninen kestävyys tärkeintä.
Eli jos löydöt on huonoja niin lähtisin hakemaan vikaa jostakin muualta kuin kuulokkeista

Käyttömukavuus, mahdollisten ulkopuolisten äänien vaimennus ja mekaaninen kestävyys tärkeintä.
Eli jos löydöt on huonoja niin lähtisin hakemaan vikaa jostakin muualta kuin kuulokkeista

"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Kokeilin pelikuulokkeita at pro:n kuulokkeiden jälkeen, niin kyllä niissä oli paljon parempi ääni maailma.
Ei siitä ole kysymys

"That's what I do: I dig and I find things" -- Game of Coins
-
- Metallinetsijä
Itte piippailen ilman kuulokkeita, nii marjanpoimijat ja sienestäjät osaa väistää
kuulee ympäristöä myös paljon paremmin kun ei oo laput korvilla.
En tiedä paranisiko löytöjen laatu äänenlaadun kanssa jossakin suhteessa, mut voisi kyllä kokeilla

En tiedä paranisiko löytöjen laatu äänenlaadun kanssa jossakin suhteessa, mut voisi kyllä kokeilla
Ei ruoho kasva missä kulkenut oon