http://www.youtube.com/watch?v=3PMx5taMWeE
Surullisin vehje ikinä...
Decima
-
Reverendum
- Innostunut Etsijä
- Viestit: 53
- Liittynyt: 27 Joulu 2010, 17:45
- Paikkakunta: Itä-Turku
-
Ekomasteri
- Kunniajäsen
- Viestit: 1606
- Liittynyt: 10 Loka 2008, 13:29
piip
No voi sun... pipari heiluu kuin koiran pää paskatessa
oliko tämäkin pakko keksiä

