Goldmaxx Power naulatesti

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Avatar
hoyla
Kunniajäsen
Viestit: 1277
Liittynyt: 22 Syys 2007, 21:40
Paikkakunta: Jyväskylä

Goldmaxx Power naulatesti

Viesti Kirjoittaja hoyla »

Asetukset testissä syrjintä 6,5 ja herkkyys klo 12.
http://www.youtube.com/watch?v=YXSKLBT_1V4
XP GoldMaxx Power V4 +WS1,
Gator digger.
Avatar
Etsijä82
Kunniajäsen
Viestit: 6255
Liittynyt: 27 Touko 2008, 14:26
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja Etsijä82 »

Hyvinhän tuo tuntui pelaavan, mutta jos olisit vielä suorittanut testin ihan ohuella pahvinpalalla maata vasten niin olisi testi ollut mielestäni vielä parempi. :roll:
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)


Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.

Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
Avatar
Keseppa
Kunniajäsen
Viestit: 2951
Liittynyt: 18 Joulu 2008, 12:20
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

Hienostihan tuo tuo pelittää. Hyvä video pätkä

Aika samanlaista kuin mitä deussilla sain tulokseks kun kokeilin sisällä. Laittasin itekki videon mutta ulkonaon 15 pakkasta niin ei viitti edes yrittää.
Avatar
Leijona
Kunniajäsen/Mestari/Vuoden foorumilainen
Viestit: 10636
Liittynyt: 04 Helmi 2009, 22:01
Paikkakunta: Etelä-Karjala

Viesti Kirjoittaja Leijona »

Ehdottomasti kaivettava signaali, kun laitoit kolikon paikalleen :D
Hyvä Höylä :P
XP DĒUS. Varakoneena XP GoldMAXX Power V4+WS1+ muuta tarvittavaa.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
Avatar
Hannu Hanhi
Metallinetsijä
Viestit: 208
Liittynyt: 16 Tammi 2007, 15:43
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Hannu Hanhi »

Hyvä pätkä.
Oletko muuten ollut tyytyväinen XP GoldMaxx Power-etsimeen?
Uusi ja tehokkaampi etsin pitää kuitenkin saada niin vinkkiä otetaan vastaan.
Ace250+isompi kela.
Minelab Musketeer Advantage 10.
Garret pinpointteri+Fiskarsin taitettava.
Avatar
Panomies
Metallinetsijä
Viestit: 183
Liittynyt: 19 Syys 2009, 11:52
Paikkakunta: Hellzinked

Viesti Kirjoittaja Panomies »

Pitäisiköhän nämä naulatestit olla samassa "kansiossa" jotta voisi jotenkin vertailla tuloksia ja siinä testissä olevia viivoja pitäisi seurata kelalla jotta saisi vertaanotettevan vertailun. :roll:
ATX, T-2, ACE300i, White's Bullseye TRX, Pistol Probe, Garrett Pro pointer, Lesche Digging Cutting Tool. Fiskars taittolapio, Sniper Spade (ruostumaton) Evolution Extreme Blade (ruostumaton) sand scoop EVROEXCAVATOR-2 v.22 (ruostumaton).
Avatar
Etsijä82
Kunniajäsen
Viestit: 6255
Liittynyt: 27 Touko 2008, 14:26
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja Etsijä82 »

Panomies kirjoitti:Pitäisiköhän nämä naulatestit olla samassa "kansiossa" jotta voisi jotenkin vertailla tuloksia ja siinä testissä olevia viivoja pitäisi seurata kelalla jotta saisi vertaanotettevan vertailun. :roll:
Teeppäs nyt vastaava testi tuolla AT pro, että saadaan mahdollisimman monesta laitteesta tietoa, eikä nyt tässä vaiheessa huolehdita muusta asiasta, kaikki aikanaan. :roll:
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)


Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.

Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
Avatar
Panomies
Metallinetsijä
Viestit: 183
Liittynyt: 19 Syys 2009, 11:52
Paikkakunta: Hellzinked

Viesti Kirjoittaja Panomies »

Tein AT:lla testin mutta jouduin tehdä se kahden tuolin selkätuenpäällä asetetulla puulevyllä jotta lattia/seinä/katto raudat eivät häiritsisi liikaa ja ulkona on kylmää ja nauloissa on viellä tarkentamisen varaa.
Eli mitä nauloja käytetään testissä ?
ATX, T-2, ACE300i, White's Bullseye TRX, Pistol Probe, Garrett Pro pointer, Lesche Digging Cutting Tool. Fiskars taittolapio, Sniper Spade (ruostumaton) Evolution Extreme Blade (ruostumaton) sand scoop EVROEXCAVATOR-2 v.22 (ruostumaton).
Avatar
Etsijä82
Kunniajäsen
Viestit: 6255
Liittynyt: 27 Touko 2008, 14:26
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja Etsijä82 »

Panomies kirjoitti:Tein AT:lla testin mutta jouduin tehdä se kahden tuolin selkätuenpäällä asetetulla puulevyllä jotta lattia/seinä/katto raudat eivät häiritsisi liikaa ja ulkona on kylmää ja nauloissa on viellä tarkentamisen varaa.
Eli mitä nauloja käytetään testissä ?
Testi pitäisi tehdä ulkona maapohjaa vasten, muuten se ei ole vertailukykyinen ja kyllähän etsimet muutaman pakkas asteen luulisi kestävän, mutta jos pakkasta on yli 5 astetta, niin turha sinne on mennä kokeilemaan.

Siinä tulostetussa paperissa näkee naulojen oikean koon/paksuuden ja mihin ne tarkalleen tulee laittaa.

Naulojen pitää tietenkin olla mielellään mahdollisimman ruosteessa ja mitään galvanoituja nauloja ei tule käyttää.

Yritin löytää koetta varten mahdollisimman piirrosta vastaavia rautanauloja ja päädyin näihin rautanauloihin joiden pituudet olivat 2x 10cm, 1x 5cm ja 1x 6cm.
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)


Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.

Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
Avatar
JK
Kunniajäsen
Viestit: 2165
Liittynyt: 10 Elo 2008, 21:23
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja JK »

Tuo testien sijoittaminen omaan kansioonsa olisi hyvä ajatus!
Ainakin naula/kolikko testi ja hyvä olisi myös tuo deusin videon "tö tö ti tö tö tö" testi.
Molemmista selvä sapluunat ja ohjeet alkuun. Miksipä ei myös muita, helposti toistettavia testejä.
Viimeksi muokannut JK, 24 Tammi 2011, 01:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Panomies
Metallinetsijä
Viestit: 183
Liittynyt: 19 Syys 2009, 11:52
Paikkakunta: Hellzinked

Viesti Kirjoittaja Panomies »

Ovatko nuo naulat samoja mitä tässä testissä ollaan käytetty.
Asun itse kerrostalossa ja nauloja ei kannata ostaa 100 pakkauksissa testiä vaten.
Eli ei galvanoitoituja nauloja ja pituudet olisivat 2x 10cm, 1x 5cm ja 1x 6cm.
Onko rautaruukki se oikea kauppa ?
ATX, T-2, ACE300i, White's Bullseye TRX, Pistol Probe, Garrett Pro pointer, Lesche Digging Cutting Tool. Fiskars taittolapio, Sniper Spade (ruostumaton) Evolution Extreme Blade (ruostumaton) sand scoop EVROEXCAVATOR-2 v.22 (ruostumaton).
Avatar
Etsijä82
Kunniajäsen
Viestit: 6255
Liittynyt: 27 Touko 2008, 14:26
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja Etsijä82 »

Panomies kirjoitti:Ovatko nuo naulat samoja mitä tässä testissä ollaan käytetty.
No nuo ilmoittamani naulat ainakin käyvät paksuutensa ja pituutensa suhteen tuohon kaavioon melkein kuin nyrkki silmään. :roll:
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)


Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.

Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
Avatar
hoyla
Kunniajäsen
Viestit: 1277
Liittynyt: 22 Syys 2007, 21:40
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja hoyla »

Minun testissä oli naulat 2x100mm, 1x75mm ja 1x60mm.
XP GoldMaxx Power V4 +WS1,
Gator digger.
Avatar
hoyla
Kunniajäsen
Viestit: 1277
Liittynyt: 22 Syys 2007, 21:40
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja hoyla »

Hannu Hanhi kirjoitti:Hyvä pätkä.
Oletko muuten ollut tyytyväinen XP GoldMaxx Power-etsimeen?
Uusi ja tehokkaampi etsin pitää kuitenkin saada niin vinkkiä otetaan vastaan.
Kyllä olen ollut tyytyväinen, löytöjä on tullut ihan kiitettävästi.
GMP on kevyt heilutella, nopea erottelu ja tosi hyvät äänet.
XP GoldMaxx Power V4 +WS1,
Gator digger.
Vastaa Viestiin