Kultakolikko

Mistä kannattaa etsiä ja miten? Miten syvaltä kolikko loytyy? Mitä pakkaat reppuusi ja mikä on kaivamisen apuvälineesi?
JN
Raavas Tonkija
Viestit: 517
Liittynyt: 20 Heinä 2010, 21:22
Paikkakunta: Hämeenlinna

Kultakolikko

Viesti Kirjoittaja JN »

Terve!

Onko kukaan kokeillu minkälaista ääntä piippari pitää, kun alla on kultakolikko?

Vielä parempi jos joku on kokeillu Fisherin kanssa tätä?
Jos muulla laitteella kokeillu, niin onko lähellä hopeaa? Vai isoa kuparikolikkoa?

Ettei vaan ensikesänä jää löytämättä se ensimmäinen kultakolikko. :)
Avatar
Pauli
Metallinetsijä
Viestit: 220
Liittynyt: 27 Joulu 2007, 16:16
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pauli »

Luultavasti kuulostaa alumiinifoliolta enimmäkseen...
Minelab E-Trac / Garrett ACE250 / Garrett Pro-Pointer
Avatar
patti
Kunniajäsen
Viestit: 3089
Liittynyt: 01 Heinä 2010, 20:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Kultakolikko

Viesti Kirjoittaja patti »

JN kirjoitti:Terve!

Onko kukaan kokeillu minkälaista ääntä piippari pitää, kun alla on kultakolikko?

Vielä parempi jos joku on kokeillu Fisherin kanssa tätä?
Jos muulla laitteella kokeillu, niin onko lähellä hopeaa? Vai isoa kuparikolikkoa?
Voi kun olisikin kultakolikko... :cry: Mikä Fisher sulla on?

t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3

- Gold found is four times as sweet as gold bought 8)
JN
Raavas Tonkija
Viestit: 517
Liittynyt: 20 Heinä 2010, 21:22
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Kultakolikko

Viesti Kirjoittaja JN »

Tere!

Mulla on toi Fisherin F5:n ja hyvin olen pärjännyt. Syksyllä meinaan investoida Fisherin F75:n.
Avatar
patti
Kunniajäsen
Viestit: 3089
Liittynyt: 01 Heinä 2010, 20:37
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja patti »

Osta sitten F75 LTD jos vain sellainen on silloin saatavilla. Se on vielä parempi kuin perus F75.

t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3

- Gold found is four times as sweet as gold bought 8)
JN
Raavas Tonkija
Viestit: 517
Liittynyt: 20 Heinä 2010, 21:22
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja JN »

patti kirjoitti:Osta sitten F75 LTD jos vain sellainen on silloin saatavilla. Se on vielä parempi kuin perus F75.

t. patti

Joo tarvii kahtella sitten syksyllä tarkemmin laitteita.

t. Jussi
Mosku
Viestit: 40
Liittynyt: 17 Heinä 2011, 13:40
Paikkakunta: Tampere

Re: Kultakolikko

Viesti Kirjoittaja Mosku »

JN kirjoitti:Terve!

Onko kukaan kokeillu minkälaista ääntä piippari pitää, kun alla on kultakolikko?

Vielä parempi jos joku on kokeillu Fisherin kanssa tätä?
Jos muulla laitteella kokeillu, niin onko lähellä hopeaa? Vai isoa kuparikolikkoa?

Ettei vaan ensikesänä jää löytämättä se ensimmäinen kultakolikko. :)
Moro, kokeilin 100e kultakolikolla. Kooltaan sellanen n.20mm halkaisija, näytti lukemaa 51. Kultasormus 41 ja piippausääni samaa luokkaa.
F75 LTD

-Mosku
Vastaa Viestiin