Hieno, ihanku kaupasta ostettu! Nyt vaan odottamaan sulia...
t. patti
Tee-se-itse: pitkävartinen sandscoop
Poppareista olisi jäänyt sellaiset ikävät terävät nököt tuonne kuupan sisäpuolelle joihin olisi helposti repinyt kätensä kun löydön poimii kauhasta. Eikä tuossa paikassa ihan kesyt popparit kestäisikään.
Tarkoitus on kyllä sahata nuo ylimääräiset pultinpäät pois kunhan käyn hakemassa rautasahaan uuden terän.
-TAZ-
Tarkoitus on kyllä sahata nuo ylimääräiset pultinpäät pois kunhan käyn hakemassa rautasahaan uuden terän.
-TAZ-
E-TRAC, AT-PRO, ACE 250.
TAZPOINT 1.0 (Home-made pinpointer), Pro pointer
Joku merkitön pikkulapio, TAZSCOOP 1.0
Ei taida onnistua, koska takakansi on rosterinen lattiakaivon kansi.
Sen sijaan tuon kiinnitysosan voisin korvata alumiinisella jos vaan löytyy jostain paja, jota kiinnostaisi yksittäiskappaleen teko kohtuuhintaan.
-TAZ-
Sen sijaan tuon kiinnitysosan voisin korvata alumiinisella jos vaan löytyy jostain paja, jota kiinnostaisi yksittäiskappaleen teko kohtuuhintaan.
-TAZ-
E-TRAC, AT-PRO, ACE 250.
Tässä on Oskarin tekeillä oleva scooppi:

Leveys 24cm, pituus 34cm syvyys 15cm.
Kunhan scooppi on valmis, niin tulee lisää kuvia ja jos jotakuta sattuu kiinnostamaan, niin Oskari voi mahdollisesti tehdä jollekkin kohtuullisella hinnalla valmiin scoopin, niin ei tarvitse itse ruveta väsäämään tai ostamaan kalliilla kaupasta.

Leveys 24cm, pituus 34cm syvyys 15cm.
Kunhan scooppi on valmis, niin tulee lisää kuvia ja jos jotakuta sattuu kiinnostamaan, niin Oskari voi mahdollisesti tehdä jollekkin kohtuullisella hinnalla valmiin scoopin, niin ei tarvitse itse ruveta väsäämään tai ostamaan kalliilla kaupasta.

Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.