Niin siis ilmeisesti USA:n tullissa?hoyla kirjoitti:Lapiot on kuulemma jo tullissa!

t. patti
No ainakin työkalut taitavat saapua nopeammin, kuin sinun takuukorjauksessa olevat Xp Deus kuulokkeet.Ekomasteri kirjoitti: No ei ku suomen tullissa, soittelinkin Finndetectorille ja sanoivat jakelun alkavan loppuviikostasaa nähdä kuinka käy
Joo, kovasti jännittää muakin, kun kuulin tänään, että mun tilaus ei ehkä olekaan mennyt perilleEkomasteri kirjoitti:No ei ku suomen tullissa, soittelinkin Finndetectorille ja sanoivat jakelun alkavan loppuviikostasaa nähdä kuinka käy
Joo, varmasti jännittää koska tuon kuukausia kestäneen mahdottoman mylkkäämisen jälkeen, noita työkaluja ei taideta saada lisää ainakaan Finndetectorin kautta..odottaa omaa 85E malttamattomana..patti kirjoitti:Joo, kovasti jännittää muakin, kun kuulin tänään, että mun tilaus ei ehkä olekaan mennyt perilleEkomasteri kirjoitti:No ei ku suomen tullissa, soittelinkin Finndetectorille ja sanoivat jakelun alkavan loppuviikostasaa nähdä kuinka käy
Jännittää tosiaan
t. patti
Jeps, veit sanat suustani. No ehkä ilman sitäkin pärjää jos sitä ei saa. Pienenä lohdutuksena avasin eurotilini tältä kaudelta, yhteensä 0.30 € joEtsijä82 kirjoitti: Joo, varmasti jännittää koska tuon kuukausia kestäneen mahdottoman mylkkäämisen jälkeen, noita työkaluja ei taideta saada lisää ainakaan Finndetectorin kautta..odottaa omaa 85E malttamattomana..
Siitä se lähtee ja eiköhän joku näppärä jamppa osaa tehdä itse vastaavan kaivuutyökalun jostain auton lehtijousesta, eri asia on toki jaksaako sitä ruveta näpräämään.patti kirjoitti:Jeps, veit sanat suustani. No ehkä ilman sitäkin pärjää jos sitä ei saa. Pienenä lohdutuksena avasin eurotilini tältä kaudelta, yhteensä 0.30 € joEtsijä82 kirjoitti: Joo, varmasti jännittää koska tuon kuukausia kestäneen mahdottoman mylkkäämisen jälkeen, noita työkaluja ei taideta saada lisää ainakaan Finndetectorin kautta..odottaa omaa 85E malttamattomana..
t. patti
Alkaa ottamaan pikkuhiljaa pattiin tuo kuulokejuttuEtsijä82 kirjoitti:No ainakin työkalut taitavat saapua nopeammin, kuin sinun takuukorjauksessa olevat Xp Deus kuulokkeet.Ekomasteri kirjoitti: No ei ku suomen tullissa, soittelinkin Finndetectorille ja sanoivat jakelun alkavan loppuviikostasaa nähdä kuinka käy
Aika surkea homma, jos ne eivät saavu ennen tuota yhteisreissua.
patti kirjoitti:Ai, en mä huomaa mitäänEkomasteri kirjoitti: Alkaa ottamaan pikkuhiljaa pattiin tuo kuulokejuttu![]()
![]()
Toki pystyy ja onhan siinä myös tuo pieni kuulokeliitäntä, jos oikein hätä tulee. Onhan ne langattomat kuulokkeet kuitenkin mukavuuden kannalta paras ratkaisu.TAZ kirjoitti:Eikö Deussilla pysty piippailemaan ilman kuulokkeita?
-TAZ-
Jokos Finndetector on saanut ne työkalut tullista.patti kirjoitti:Jeejee, mun 85E diggeri on sittenkin tulossa mulle vaikka hetkeksi jo pelästyinpatti kirjoitti: Joo, kovasti jännittää muakin, kun kuulin tänään, että mun tilaus ei ehkä olekaan mennyt perilleJännittää tosiaan
Enpä usko, koska kuulemma toimitukset alkavat vasta ensi viikon alussa.Ekomasteri kirjoitti:Saiko kukaan 85E kotia tämänviikon aikana
Eikö ollutkin, tulli taisi haluta vielä ihastella noita työkaluja päivän tai kaksi.Ekomasteri kirjoitti:No olipa yllätys
Lupaat vaan...Etsijä82 kirjoitti:Eikö ollutkin, tulli taisi haluta vielä ihastella noita työkaluja päivän tai kaksi.Ekomasteri kirjoitti:No olipa yllätys
Mutta jokatapauksessa kyllä ne tekeleet sieltä saapuvat toivottavasti ensi viikon aikana.
Nyt meinas näppäimistö kastuaa energiajuomastahoyla kirjoitti:Tämän lapioepisodin tiimoilta tuli mieleen
eräs tapaus kun miehen autosta puhkesi
rengas ja sitä sitten rupesi vaihtamaan,
mutta auton takakontista ei löytynytkään
tunkkia. Mies huomasi että tuollahan näkyy
olevan talo ja ajatteli voisikohan sieltä saada
lainaksi tunkin. Lähti kävelemään taloa kohti,
sitten pysähtyi ja mietti että ei ne varmaankaan lainaa.
Vähän aikaa kului ja mies jatkoi kuitenkin eteenpäin,
ja taas pysähtyi ja ajatteli, ei siellä tietenkään ole ketään
kotonakaan, kumartui otti maasta ison kiven ja heitti sen
ikkunasta sisään ja huusi: Pitäkää tunkkinne!
Off-topichoyla kirjoitti:Tämän lapioepisodin tiimoilta tuli mieleen
eräs tapaus kun miehen autosta puhkesi
rengas ja sitä sitten rupesi vaihtamaan,
mutta auton takakontista ei löytynytkään
tunkkia. Mies huomasi että tuollahan näkyy
olevan talo ja ajatteli voisikohan sieltä saada
lainaksi tunkin. Lähti kävelemään taloa kohti,
sitten pysähtyi ja mietti että ei ne varmaankaan lainaa.
Vähän aikaa kului ja mies jatkoi kuitenkin eteenpäin,
ja taas pysähtyi ja ajatteli, ei siellä tietenkään ole ketään
kotonakaan, kumartui otti maasta ison kiven ja heitti sen
ikkunasta sisään ja huusi: Pitäkää tunkkinne!