tuli rakenneltua tuollainen chance pi härpätin ja virittelin siihen sitten keloja.
Laiskuuttani testasin puhelinkaapeli kelaa suoraan kaupan muoveissa hyvin jytää
Minä teen mitä osaan, moottorilapio mitä haluaa
Eikun varteen kiinni ja menoksi
XP DĒUS. Varakoneena XP GoldMAXX Power V4+WS1+ muuta tarvittavaa.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
Jos vielä modifioit siihen sellaiset kännykän soittoäänien tapaiset äänet. Olisi hifiä kun hiekkarannalla piipparoidessa alkaisi kuulokkeista soida " Löysin pienen palasen kultaa, aivan pienen palasen vain..." Kolikkosaundiksi vaikka "Money, money,money, must be funny..."
Jos vielä modifioit siihen sellaiset kännykän soittoäänien tapaiset äänet. Olisi hifiä kun hiekkarannalla piipparoidessa alkaisi kuulokkeista soida " Löysin pienen palasen kultaa, aivan pienen palasen vain..." Kolikkosaundiksi vaikka "Money, money,money, must be funny..."
Tuo oli hyvä
Vähäks olis hieno laite. Moottorilapio ja kalle tekisivät porukassa sellaisen detectorin, että oksat pois
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
Ja Rautavaaran Tapsa vetäis nonstoppina "Itse tuoppini jäljet mä tunnen"
Ja Rautavaaran Tapsa vetäis nonstoppina "Itse tuoppini jäljet mä tunnen"
Se olisikin varmasti yleisin signaali, etenkin rannalla
Sain jopa tuon käkättimen kasaan Tuo veikeä äänimaailma tulee tuosta erottelusta, eipä tuohon pulssi inductioon oikein muunlaista saa
Kuivaharjoittelin kolikoilla: xterra/ace250/pi pilpotin
Sitten virittelin tuollaisen ison vedettävän peltokelan kevytpressusta ja puhelin kaapelista ja ruma tuli
pitää etsiä jotain kumimattoa ja tehdä parempi tuosta, ehkä 3m x 30cm traktorilla vedettävä
Sitten virittelin tuollaisen ison vedettävän peltokelan kevytpressusta ja puhelin kaapelista ja ruma tuli
pitää etsiä jotain kumimattoa ja tehdä parempi tuosta, ehkä 3m x 30cm traktorilla vedettävä
Tuohan on KOMIA!! Rumat ne vaattehilla koreeloo
Toimiva päles ja hyvät äänet.