Tulipa sitten käytyä vähän toisaalla kun rupes Iinatin pelto tökkimään.
Vanhan sahan työväen asuntojen rauniot oli konteena vaihteeksi.
Rompetta on maa pullollaan mutta löytyipä sieltä jotain muutakin kuin nauloja.
Muutamat tällaiset.
Ja sitten iloisena yllärinä muuan pennit.
Ja takapuolet.
Hienot kelit ja hieno paikka.
----------------------------
Ace 350 euro.
Ja jotain muita apuvälineitä...
Jaaha sitä on oltu jo aamutuimaan liikenteessä. Itse olen vasta lähdössä saloon päin. Ajattelin, että jos kävisi paikalla. Missäpäin olet alueella ollut? Laita vaikka YV.
Golden Mask 4W Pro + Garrett ProPointer
(Entisiä vehkeitä: ACE250, Blisstool LTC48 ja 64 v1, AT Pro, XP Deus)
Tänään tuli piipahdettua samoilla mestoilla alle tunti ja tarkoituksena oli testata kuinka Ace 350 pelittää roskaisessa maastossa kun melkein puoleenväliin on hylätty rautasingnaalit. Herkkyydestäkin tuli tiputettua kolme palkkia pois. Alle 10 min ja ensimmäinen kolikko nousi. Siitä tasaisesti noin 7min välein nousi kolikkoa. Taisi löytyä säädöt
Ace 350 euro.
Kiitosta vain.
Kultaus oli vielä jonkinlainen kun nousi ja ei sitä siellä pöpelikössä hopeaksi vielä luultu No kakkos sijotuskin on parempi kuin ei sijoitusta ollenkaan.
Ace 350 euro.
onnea sormuksesta, itsellä harrastus alkoi kanssa vasta syksyllä mutta ei ole hopea / kulta sormusta vielä löytynyt jos ei oteta huomioon lasten pientä hopea sormusta joka löytyi lasten leikkipaikalta, korvakoruja muutama tosin..
Olenkin keskittynyt ilmeisesti euro jahtiin koulujen / lasten leikkipaikoilta. Rannoiltakaan en ole näitä herkkuja vielä löytänyt, toivottavasti nappaa viimeistään ensi kesänä.. euroja tosin 83€ kasassa, siihen olen aika tyytyväinen, jos saisi vielä sen verran kasaan että pinpointterin kulut saisi katettua vielä syksyn aikana, puuttuisi vielä vähän
Garrett At Pro
EVROEXCAVATOR-2 v.22
Garrett Pro-Pointer
Fiskars taittolapio
Tänään piippailemassa käytyäni törmäsin kohtaan jossa on käynyt joku raivopäinen tonkia. Vanhan sokkelin vierestä on kaivettu niin että talvellakin on kuoppia lumessa. Komeasta sammalpeitteestä ei voi enää puhuakkaan tuossa paikassa. Ei näytä mukavalta metsässä eikä takapihalla.
Ace 350 euro.