Eli, olin oikeastaan ekaa kertaa pellolla tänään. Mulla on uusi etsin AT Pro ja vaikka löydöt olikin mahtavia ( kts. "päivän löydöt" ) noviisille, niin olin aika lailla hukassa paikoitellen.
Ensinnäkin, AT Prossa moodin valinta ... STD COINS moodin sanotaan olevan "aloittelijan moodi". Pellossa oli rautaa joka vedolla, ja sitten kun sain hyvän äänen ja signaalin ( 60-81 luokkaa ) se oli usein syvyysluokkaa +25 cm. Eli tein aika syviä monttuja
Vaikuttaako patterien teho tuohon mitenkään ? Mulla oli 2 pykälää patteriosoittimessa ...
Kannattaako kaivaa muut kuin ihan "varmat"?
Sorry , tää on vähän ehkä epäselvä selostus, mutta toivottavasti edes joku hokaa mitä ajan takaa ...
