Pitkästä aikaa kunnon etsintää

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
Keseppa
Kunniajäsen

Pitkästä aikaa kunnon etsintää

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

Alko jo tympäseen aika rankasti kun ei ole kyennyt pitkiin aikoihin kunnolla etsiin taudin takia. Tänään tuntu jo siltä että vois saada jotain aikaseks ja lisäks vedenpintaki meressä oli laskenut mukavan matalalle. Eiku neopreenia niskaan ja rannalle eikä ollu turha reissu ollenkaan. Ihan vaan lähimmällä rannalla kävin ja haaviin sattu kultasormus numero 6 tältä rannalta :D . Ei ole suuren suuri mutta 14 k kultaa kuitenki. Pari hopeista löyty kans rinnalle ja muutama kolikko.

Vedenlämpötila oli yllättävän korkea tähän vuodenaikaan, jopa 4 astetta :roll: Oli mulle eka reissu vedessä pimeällä mutta hyvinhän tuo suju. Kuukin oli niin kirkas ettei otsalamppuakaan paljo tarvinnu.

Kuva
Kätkäläinen
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Kätkäläinen »

Hyvät löydöt! Mieti jos jotkut on ollu romanttisella kuutamokävelyllä ja sää kömmit sieltä merestä :shock: :shock: :lol:
Keseppa
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

En tiiä oliko romanttisella mutta yks pariskunta oli kyllä kävelyllä ja pysähtyvätki pulisemaan/osottelemaan siihen mun kohdalle. Olin sen verran kaukana etten kuullut mitä juttelivat mutta voihan se olla et pääsin taas hullujen kirjoihin :lol:
Leijona
Kunniajäsen/Mestari/Vuoden foorumilainen

Viesti Kirjoittaja Leijona »

Kulta on aina onnittelun paikka, onnea :D
XP DĒUS. Varakoneena XP GoldMAXX Power V4+WS1+ muuta tarvittavaa.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
Vastaa Viestiin