Ylempi sormus löytyi ensimmäisenä rannalta, joka on omistani löydöistäni parhaimmasta päästä

Alemmassa kuvassa on taas tänään rannalta löydetty, v. -86 oleva sormus. Kiillotin vähän, ja ihan hyvää jälkeä tuli

Itse olen kaivanut vajaa 40 sormusta kesän aikana, suurin osa hopeisia, joitain roskasormuksiakin seassa, ja vain yhdessä on joku kultalätkä. Etsin merkkaa kullan joko nikkeliksi tai pulltabeiksi, ja noita vetokorkkeja on valitettavasti paljon enemmän rannoillaPauli kirjoitti:Hienoja sormuksia!![]()
Itse olen tässä parin kuukauden aikana löytänyt 15 hopeasormusta, ja jokusen roskasormuksen... Hopeaa on "helppo" löytää kun signaalit ovat aina hyviä, mutta kulta onkin sitten toinen juttu, ja eka kultasormus onkin vielä kaivamatta, mutta kyllä se sieltä vielä...
Oho, sielläpäs on noussut sormuksiaPauli kirjoitti:Hienoja sormuksia!![]()
Itse olen tässä parin kuukauden aikana löytänyt 15 hopeasormusta, ja jokusen roskasormuksen... Hopeaa on "helppo" löytää kun signaalit ovat aina hyviä, mutta kulta onkin sitten toinen juttu, ja eka kultasormus onkin vielä kaivamatta, mutta kyllä se sieltä vielä...