mutta mun parhaat kuiteski 2012.
Nämä hopeiset jutut on olleet se kovin juttu tässä
harrastuksessa mulla alusta alkaen.
kultaakin sais alkaa nousemaan ihan mielellään...
Hyviä löytöjä,taitaa olla ranta/puistolöytöjä,kävitkö pellolla?
Meinaan tuo Janakkala on aika "hurja" paikka
Vanhimmat kolikot:Saksalainen Penning v.1075,Kuningas Stephen v.1135.Dirhem v.754
Viikinkiaikainen hevosenkenkäsolki,kupurasolki,rannerengas ja ketjunkantaja ym.Ruotsalainen tippa.
Ja kaikki vasta alussa...........Minelab X-Terra 705 GoldPack
Hyvin on hopeaa noussut
Onko Kalevala-korun tuotantoa vasemmassa alanurkassa?
XP DĒUS. Varakoneena XP GoldMAXX Power V4+WS1+ muuta tarvittavaa.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
tutun näkönen luokkasormus, noita on kertynny muutama itellekin.
Kaverilla taitaa olla aika samanlainen tuollanen kiemura rintaneulavänkkyrä jossa kivi. Liekkö jotain äiteensä peruja.
ei ole häpee löytää hopee.
Fisher F2, C.Scope 6mxi (huollettu), Garrett Sea Hunter Mark II (korjattu), Garrett propointer, sekalaiset kaivuuvälineet, FTN-63 magneetti.
Member of Team KRE, Member of SME ry
raiban kirjoitti:Hyviä löytöjä,taitaa olla ranta/puistolöytöjä,kävitkö pellolla?
Meinaan tuo Janakkala on aika "hurja" paikka
aivan,onhan täältä peltouutisia tullut tasaiseen tahtiin..
pellot saa kuitenkin odottaa mua aikas pitkään,aion vastedeskin keskittyä nurmi ym alueille.Ja tietenkin vedestä.Hankin käytettynä tuon md50 laitteen,ehkä sitten myöhemmin seahunterin?
pee tee kirjoitti:tutun näkönen luokkasormus, noita on kertynny muutama itellekin.
Kaverilla taitaa olla aika samanlainen tuollanen kiemura rintaneulavänkkyrä jossa kivi. Liekkö jotain äiteensä peruja.
ei ole häpee löytää hopee.
ahaa,tämä on kyllä joku rihkama tuo "kivi" taitaa olla muovia?
No voe kehvatsu,
Näytti vaan ihan samanlaiselta, vaan kyllähän maailmaan helyjä mahtuu... muovisia ja oikeita.
Fisher F2, C.Scope 6mxi (huollettu), Garrett Sea Hunter Mark II (korjattu), Garrett propointer, sekalaiset kaivuuvälineet, FTN-63 magneetti.
Member of Team KRE, Member of SME ry
Peltoja ainakin vielä riittää ja siihen päälle sitten metsät...
Luulisin kuitenkin että brosse on alueen tehoilija!
vakiokelalla kaikki löytynyt,itseasiassa toi isompi kela on nyt p...ana,kun menin perkule jotain sössimään ja porasin johtoon prlrrlrk2""!!
nyt kai pitas ostaa kolvi ja yrittää korjatahohhoijaaa mahtaakotulla mitäää..?
siitä muuten oon löytänny mm minie ball luoteja sen urh kentän vier metsästä.