toka sukellus
toka sukellus
tunnin uhrasin työttömän vapaa-aikaa ja tässä tulos...rinkuloitten yhteis paino huimat 15g ja yhtään roskaa ei tarvinnut kaivaa.näköjään se merenpohja talven aikana muokkautuu koska syksyllä tästä paikasta tuli jo pari tyhjää reissua.

Excalibur II + Garrett Pro Pointer
Team KRE
Team KRE
Re: toka sukellus
Hienot on rinkulat
Syysmyrskyt varmaan sekoittaneet pohjaa ja nostaneet esineitä pintaan (=poistaneet pohjamateriaalia löytöjen päältä). Niinhän nuo isojen valtamerien hiekkarannoilla piippailijat sanovat, että aina ison myrskyn jälkeen löytyy uutta (eli siis vanhaa), kauan hautautuneena ollutta tavaraa.

Fisher F5
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought

-
- Metallinetsijä
Hienot sormukset... niin ja kohta joku käskee sut löytämään omistajat... 

xterra705
NEL Sharpshuter 18,75kHz
NEL Storm 18,75kHz
Excalibur II
Garret Propointer
Koss Kuulokkeet
Lapio.. 125kgmagneettos
M9Sandscoop + rei´itetty äyskäri
Vanhin kolikko = 2 Kopeks 1813
Ei tartte olla iso vika, jos se on päässä!
NEL Sharpshuter 18,75kHz
NEL Storm 18,75kHz
Excalibur II
Garret Propointer
Koss Kuulokkeet
Lapio.. 125kgmagneettos
M9Sandscoop + rei´itetty äyskäri
Vanhin kolikko = 2 Kopeks 1813
Ei tartte olla iso vika, jos se on päässä!
Re: toka sukellus
Tuntipalkka kohdillaan.. Onnittelut!sasmox kirjoitti:tunnin uhrasin työttömän vapaa-aikaa ja tässä tulos...

Lopetappas tuo lapsellinen vikinä ja kasva hieman joromu&rautaa kirjoitti:Hienot sormukset... niin ja kohta joku käskee sut löytämään omistajat...

En tiedä kuka sinua on käskenyt, meinaa minä vain ehdotin että kun kerran sormuksessasi oli nimi niin voisit koittaa selvittää hukkaajan. Mielestäni olisi oikein hienoa palauttaa vanha hukattu esine oikealle omistajalleen. Saisi harrastuskin positiivista "julkisuutta".
Kommenteistasi huokuu jonninmoinen ahneus.
Erittäin Hienot löydöt ja anteeksi OT
Garrett AT PRO
Vanhin kolikko: hopeinen 4 öre Klipping
kausi 2013: 10 kolikkoa löytynyt
Vanhin kolikko: hopeinen 4 öre Klipping
kausi 2013: 10 kolikkoa löytynyt
Samaa mieltä Rauskin kanssa. Ei pitäisi ainakaan täällä foorumilla suureen ääneen uhota lainkuuliattomuudestaan.rauski kirjoitti:Lopetappas tuo lapsellinen vikinä ja kasva hieman joromu&rautaa kirjoitti:Hienot sormukset... niin ja kohta joku käskee sut löytämään omistajat...![]()
En tiedä kuka sinua on käskenyt, meinaa minä vain ehdotin että kun kerran sormuksessasi oli nimi niin voisit koittaa selvittää hukkaajan. Mielestäni olisi oikein hienoa palauttaa vanha hukattu esine oikealle omistajalleen. Saisi harrastuskin positiivista "julkisuutta".
Kommenteistasi huokuu jonninmoinen ahneus.
Erittäin Hienot löydöt ja anteeksi OT
Löytötavaralaki kun koskee myös metallinetsijöitä.
Itse olen yksilöitävissä olevat kultalöytöni kierrättänyt löytötavaratoimiston kautta mutta eipä niitä kukaan ole käynyt kyselemässä.
Ja sasmoxille onnittelut löydöistä