Rantoja on tullut käytyä piippailemassa, muutama sormus ja hieman kolikoita + sekalaista ihmisten hylkäämää tavaraa. Roskia myös on tullut siivottua Laitoin myös Youtubeen pari videota ja mahdollisesti lisää kun matskun saa käsiteltyä. Hyviä löytöjä olette esitelleet!
Tänään Westendissä rannalla jossa oltiin jo siivottu persteellisesti. Markka kätkö kuitenkin löytyi jonka olivat epähuomiossa sivuuttaneet, siinähän ne löydöt kutakuinkin oli ja rantaa vaihdoinkin tunnin piippailujen jälkeen. Tuossa linkki videoon tältä päivältä
nikodeemus97 kirjoitti:Komeat on 20 markkaa ja 10 penniä
Sormuksia joka lähtöön.
Taitaa olla peruskauraa noille rantapiippareille
Tuossa olis linkki vielä tuohon ekaan videoon kun testailin sukelluskamojen kanssa tuota hommaa. Ei ollut silloin vielä jäät lähteneet järvistä niin piti mennä Uunisaareen jossa oli jo pikkusen ranta auki
kaivaja kirjoitti:sait aikaan hienon videon rannalta markat jäi kaivamata kun lokki perhe rupes ärhenteleen kesken piippailun
Lokkiperhe varmaan on muuttanut rauhallisemmalle seudulle... Ehkä tuo piipparin piipitys ei miellyttänyt Oletko putsannut alueen muutkin rannat, tietäis vaan ennakkoon että vaivautuisiko?
Eipä kyllä ole paljoa piippareita rannoilla tänä kesänä tullut vastaan... Itse liikuskelen aamutuimaan, klo 6 rantsuun ja kun ihmisiä alkaa tuleen niin kotia kohti. Mitenkähän muu porukka?
Excalibur II 10"
Garrett AT Pro
Garrett pinpointer
3mm E-bomb märkkäri
Starv Scoop
onhan noita rantoja tullut käytyä westendistä-kivenlahteen väliltä aamulla minäkin kuljen saa olla rauhassa ja meri on tyyni silloin piippailu syvyys noin 1,5m haalareissa
RapaRipa kirjoitti: Itse liikuskelen aamutuimaan, klo 6 rantsuun ja kun ihmisiä alkaa tuleen niin kotia kohti. Mitenkähän muu porukka?
Mä olen sen verran aamu-uninen, että menen mieluummin iltayhdeksältä ja olen puoleenyöhön. Suomen kesäyöt on niin hienoja ja erilaisia, että niistä suorastaan nauttii
Lokit on tosiaan joskus kiusallisia. Viime viikolla olin 20 m yhdestä lokinpesästä eikä lokki ollut moksiskaan. Sitten menin pesästä 50 metriä kauemmaksi ja jo alkoi joku yksi lokki syöksyilemään päälle vaikka lähistöllä ei ollut mitään missä olisi edes voinut olla pesää. Taisi lintuparka seota mun katselustsa
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought