Uusille höynähtäneille.

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
kollikko
Kunniajäsen
Viestit: 2475
Liittynyt: 09 Syys 2012, 12:56
Paikkakunta: varsinaissuomi Kemiönsaari

Uusille höynähtäneille.

Viesti Kirjoittaja kollikko »

Juostaan pitkin peltoja ja pientareita. Mettiä ja ei koskaan soita. Kyllä se on niin että diskaus otetaan paikkaa hakiessa pois kokonaan. Esim carret150-350. Jos on paikoilla rautaa, on siellä muutakin. Muuten ei! Satunnais-ja kulkeutuneet löydöt taas erikseen.Tuhat vuottakaan piippausta ei kultaan kurkottajalle tuota. Samapa tuo minullekin muutaman kympin kihlasormus kun jo bensaan menee parissa päivässä.