Tarvitsen apua olen aloittelija

Mistä kannattaa etsiä ja miten? Miten syvaltä kolikko loytyy? Mitä pakkaat reppuusi ja mikä on kaivamisen apuvälineesi?
Aarre Timpurix

Tarvitsen apua olen aloittelija

Viesti Kirjoittaja Aarre Timpurix »

Terve kaikki olen uusi 8v aarteen etsijä. Laitteeni on garret ace 150 :D
Olen muutaman kerran käynyt etsimässä ja löytänyt tänään 5,75€
Rannalta :D olisiko vinkkejä mistä kannattaa etsiä espoossa?
Kiitos :D :D ja minkä pointerin hankkisin
:?:
Viimeksi muokannut Aarre Timpurix, 13 Elo 2014, 14:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Aarre Timpurix

Re: Tarvitsen apua olen aloittelija

Mistä vois ettii hyvin pls kertokaa :)
ZyrTech
Kunniajäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZyrTech »

Rannat ja puistot on hyviä paikkoja jätskirahojen etsimiseen ja löytyy niistä myös korujakin, mutta pullonkorkkeja ja tölkkien klipsuja on niissä paljon. Muista peittää aina kuopat ja puistossa varsinkin isolla lapiolla ei kannata alkaa kaivelemaan, siitä tulee helposti sanomista. Puistoissa ja muissa yleisillä paikoilla kannattaa varoa käsiä kun kaivelee, koska kuopassa voi löytyä neuloja tai muita teräviä esineitä jotka voivat aiheuttaa ikävän tulehduksen. Vähän vanhempaa esineistöä voi etsiä vaikka lähimetsistä, sielläkin kuopat täytyy peittää ja tasoittaa.

Kunnan peltoalueilla joissa ei enää viljellä ja ovat lähinnä virkistyskäytössä (eli koiranulkoiluttajien käytössä) voinee myös käydä piipparoimassa samalla oikeudella kuin puistoissakin, mutta heinän kasvun takia se voi olla hankalaa muulloin kuin keväällä. Sielläkin kuopat täytyy tasoittaa.

Hyvä olisi myös, että pyydät vanhempiasi tutustumaan tähän foorumiin ja metallinetsinnän sääntöihin: missä ja miten saa kaivella sekä kävisitte yhdessä muutaman kerran jossain harjoittelemassa piippailua ja kuoppien peittämistä.
Kuva
Aarre Timpurix

Isi on aina mun mukana :D ja zyr tech kiitti paljon :D :D ja miten saa kuvan viestiin?
timppa

Viesti Kirjoittaja timppa »

Nappulajalkiskentän reunalta kannattaa ettiä sieltä missä pojat huilailee kun ei ole kentällä. Älä mene kuitenkaan kesken pelin. Voit joutua maalivahdiksi :D .
Vastaa Viestiin