kokemuksia mdetector.com:sta

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
goldie
Viestit: 3
Liittynyt: 23 Elo 2015, 16:57

kokemuksia mdetector.com:sta

Viesti Kirjoittaja goldie »

Onko kukaan tilannut ilmaisimia mdetector.com:sta? Siellä olisi hyviä tarjouksia..
Avatar
Paramedio
Kunniajäsen
Viestit: 1172
Liittynyt: 04 Loka 2012, 18:10
Paikkakunta: Kainuu

Re: kokemuksia mdetector.com:sta

Viesti Kirjoittaja Paramedio »

Ei tuo ole mikään nettikauppa. Linkkejä vain kaikenmaailman hämärille sivuille...
XP Deus
MI-6 pointer
Supermagneetti GTN-48 ja 60

http://www.suomenmetallinetsijat.fi
https://www.facebook.com/SuomenMetallinetsijatRy

"My precious!" - Gollum, lord of the rings
Avatar
Hpla
Metallinetsijä
Viestit: 246
Liittynyt: 26 Loka 2014, 22:06

Re: kokemuksia mdetector.com:sta

Viesti Kirjoittaja Hpla »

Se on www.mdetectors.com, ässä puuttui perästä..
Teknetics Omega 8000
Teknetics Eurotek Pro
Kelat: 8" CC, 10" CC, 13" DD Detech Ultimate
Päivän löytöni
Avatar
Paramedio
Kunniajäsen
Viestit: 1172
Liittynyt: 04 Loka 2012, 18:10
Paikkakunta: Kainuu

Re: kokemuksia mdetector.com:sta

Viesti Kirjoittaja Paramedio »

Varsin katselin tuota AT prota joka itselläkin on ja kalliimpi tuolla kuin esim finndetectorilla...
XP Deus
MI-6 pointer
Supermagneetti GTN-48 ja 60

http://www.suomenmetallinetsijat.fi
https://www.facebook.com/SuomenMetallinetsijatRy

"My precious!" - Gollum, lord of the rings
Avatar
Rasvaton
Metallinetsijä
Viestit: 312
Liittynyt: 30 Touko 2013, 23:29
Paikkakunta: Vantaa

Re: kokemuksia mdetector.com:sta

Viesti Kirjoittaja Rasvaton »

Itse tilasin Sorexin mutta näiden toisien sivujen kautta http://weekend-shop.com
Sama pulju mutta jostain syystä halvemmat postikulut. Normi DPD:n toimittama paketti weekendin sivuilla 10€ ja vakuutettuna 17€
Mdetectorsilla normi paketti DPD:n toimittama 19,96€ ja vakuutettu 37,32€

Valitsin vakuutetun lähetyksen ja 2 viikkoa myöhemmin paketti oli kotiovella. Ystävällisesti vastailivat kyselyihin ja varmistivat vielä ennen lähetystä että osoitetiedot ovat varmasti oikein :) 160 euroa oli laite halvempi kuin suomesta ostaessa.
-Aka Sorex Pro
Avatar
Etsijä82
Kunniajäsen
Viestit: 6255
Liittynyt: 27 Touko 2008, 14:26
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: kokemuksia mdetector.com:sta

Viesti Kirjoittaja Etsijä82 »

Tilasin aikoinaan ko. firmasta Golden mask 3 ja hyvin kuljetusfirma perille etsimen toimitti.
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)


Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.

Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
goldie
Viestit: 3
Liittynyt: 23 Elo 2015, 16:57

Re: kokemuksia mdetector.com:sta

Viesti Kirjoittaja goldie »

Kiitos vastauksista. Kiva kuulla että yritys on luotettava. :)
goldie
Viestit: 3
Liittynyt: 23 Elo 2015, 16:57

Re: kokemuksia mdetector.com:sta

Viesti Kirjoittaja goldie »

Nyt olisi tilattu goldenmask 4 mdetectorilta.. :D
Vastaa Viestiin