Kysymys?

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Reverendum
Innostunut Etsijä
Viestit: 53
Liittynyt: 27 Joulu 2010, 17:45
Paikkakunta: Itä-Turku

Kysymys?

Viesti Kirjoittaja Reverendum »

Voiko tohon Black Bullin GC1023:een liittää ton Black Bull DS23 XL 12" kelan?
Vai sanooko vehje *poks*?
Avatar
Yki
Kunniajäsen
Viestit: 1005
Liittynyt: 11 Touko 2007, 15:54
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Yki »

No ne kai periaatteessa toimii samalla 5,5kHz taajuudella joten ei nyt ainakaan pitäisi poksahtaa. Tosin noista Kiinan ihmeistä ei aina tiedä.
Ja vaikkei mikään poksahda niin miten sattuu sit toimimaan...

Yki
White's MXT + 950 kela + Super 12 + 10x12 SEF + Vibraprobe 560
Nautilus DMC-2Ba + 6/10/15" kelat
Avatar
Keseppa
Kunniajäsen
Viestit: 2951
Liittynyt: 18 Joulu 2008, 12:20
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

Pystyy laittaan. Sitä en tiedä miten hyvin pelittää kun noitten valmistuksessa laatu vaihtelee ja ilmeisesti virittävät etsimen kelalle tehtaalla.
Reverendum
Innostunut Etsijä
Viestit: 53
Liittynyt: 27 Joulu 2010, 17:45
Paikkakunta: Itä-Turku

Viesti Kirjoittaja Reverendum »

Tossa kun pläräsin netistä infoo aikani kuluks. Niin ilmeisesti toi GC1023 on sama vehe, kun DS23.
Kun tota BB:tä tuntuvat myyvän muutamallakin eri tuotemerkillä.
Eli kaiken järjen mukaan se 12" kela istuu myllyyn varsin hyvin, kun se on ilmeisesti siihen tarkotettukin.
Noh...
Pistin kyselyä tonne Finndetectoriin, etten ny vehjettäni käräytä. Saapi nähdä, että mitä sieltä vastaavat.
Vastaa Viestiin