Upeat löydöt, onnittelut kolmen valtakunnan hopeisista ja KULLASTA:D
XP DĒUS. Varakoneena XP GoldMAXX Power V4+WS1+ muuta tarvittavaa.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
Mitäs mä olen sanonut tuosta Kätkän tuurista Jätän kertomatta yhden yksityiskohdan tuosta kullan löytämisestä, kun ette kuitenkaan uskoisi Ja kun Kätkä ei suostu lottoamaan niin lupasi kertoa mulle ensi viikon lottorivin
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought
Kätkäläisen kanssa on aina ilo käydä pellolla, pääsee näkemään kaikkea hienoa. Piti oikein mitata, 7m päästiin autolta eteenpäin ennenkuin kultasormus tärppäsi...
patti kirjoitti:Mitäs mä olen sanonut tuosta Kätkän tuurista Jätän kertomatta yhden yksityiskohdan tuosta kullan löytämisestä, kun ette kuitenkaan uskoisi Ja kun Kätkä ei suostu lottoamaan niin lupasi kertoa mulle ensi viikon lottorivin
Joo kyllä kerroit miittingissä tään hepun tuurista.
On se pakko nyt uskoa.
Vähän vihreeks vetää hyvällä mielellä kätkän löydöt.
Huhhuh! Kätkä toimii ku katka lohijoessa! Kyllä saalista tulee!
On kyllä niin upea löytönippu, jotta tuo menee kyllä aikalailla palstan top vitoseen ellei jo mitaleillekkin parhaana löytönä. Tuuria pitää olla, mutta kyllä siinä täytyy olla taitoakin ja ykseys mekaaniseen ulokkeeseen. Tälläinen tulos ei ole selitettävissä pelkän tuurin avulla. Se sormus nyt vain sattui oleman siinä 7 m päässä odottamassa Kätkää... Loistavaa, onnittelut!
Kulunut GM3,
ACE250 ja puhki kaluttu Pro-Pointer
Kiitokset vaan kaikille Kyllä kävi ihme munkki taas sormus on kultakeskus oy 585 T8 eli 1996 ja vanhempi raha on 1 öre Stockholm 1619. Tietysti tulee rojua ja mikättimiä mutten viitti niitä kuvata. Veem ja Patti on nähnyt että tää on tuuria! tietysti täytyy olla pellolla, mutta jatkuis vielä sen verran munkki että löytyis selwää hopeata