Otti ja hajosi deussin kuulokkeista(ws4) akku, ei ota enää virtaa vastaan.
Onko kellään jäänyt ylimääräisiä kuulokkeita ?
Etsijä82, etkös sinä hommanut ws5:t, jäikö vanhat joutilaaksi ?
Täytyy kokeilla vaihtaa tuo akku ensin.
Deus kuulokkeet
Deus kuulokkeet
Xp Deus + MI-6 pinpointer + Fiskars modattu lapio
Vanhin löytö: Roman brooch n. 40-100 luvulta, Vanhin kolikko: Celtic stater ** BC
Ukkostutka Muurame
http://www.vilukissat.fi
Vanhin löytö: Roman brooch n. 40-100 luvulta, Vanhin kolikko: Celtic stater ** BC
Ukkostutka Muurame
http://www.vilukissat.fi
Re: Deus kuulokkeet
Ei ole sellaisia ollut minulla koskaan.
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
Re: Deus kuulokkeet
Jaa, no jostain sain päähäni, että sulle tuli Deussi WS4 kuulokkeilla, ja sitten hommasit WS5:t. Lienen nähnyt unta.Etsijä82 kirjoitti:Ei ole sellaisia ollut minulla koskaan.
Tuo kuulokkeen akku kypsyi, kun unohdin kesällä rantareissulla ne päälle ja akku tyhjeni totaalisesti.
Litium akku ei kuulemma kestä jos menee ihan tyhjäksi.
Oli pari päivää latauksessa, enkä saanut jännitettä puskettua akkuun kuin 0,9 volttia, täysi akku on 3,7 volttia.
Xp Deus + MI-6 pinpointer + Fiskars modattu lapio
Vanhin löytö: Roman brooch n. 40-100 luvulta, Vanhin kolikko: Celtic stater ** BC
Ukkostutka Muurame
http://www.vilukissat.fi
Vanhin löytö: Roman brooch n. 40-100 luvulta, Vanhin kolikko: Celtic stater ** BC
Ukkostutka Muurame
http://www.vilukissat.fi
- P.Aholainen
- Kunniajäsen
- Viestit: 3416
- Liittynyt: 20 Syys 2010, 20:09
Re: Deus kuulokkeet
Etsijä82:lla oli E-Karjalan miitissä käytössä jotkin kuppikuulokkeet deussissa?
Olikohan cp6 versiot?
Olikohan cp6 versiot?
moderaattori
Re: Deus kuulokkeet
Cp6 ne oli ja tietenkin myös ne uudemman malliset sankakuulokkeet löytyy.
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
Re: Deus kuulokkeet
Ei kestä ei ja paha moka valmistajalta jos laitteen "normaalikäytöllä" tuollainen on mahdollistaZalama kirjoitti:Tuo kuulokkeen akku kypsyi, kun unohdin kesällä rantareissulla ne päälle ja akku tyhjeni totaalisesti.
Litium akku ei kuulemma kestä jos menee ihan tyhjäksi.
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Re: Deus kuulokkeet
Kyllä minusta myös käyttäjässäkin on vikaa, jos antaa akun tyhjentyä täysin. Onneksi uusissa Deusseissa on pitkään ollut jo 5 vuoden takuu, jos sattuu pikku vahinkoja.Haarukka kirjoitti:Ei kestä ei ja paha moka valmistajalta jos laitteen "normaalikäytöllä" tuollainen on mahdollistaZalama kirjoitti:Tuo kuulokkeen akku kypsyi, kun unohdin kesällä rantareissulla ne päälle ja akku tyhjeni totaalisesti.
Litium akku ei kuulemma kestä jos menee ihan tyhjäksi.
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
Re: Deus kuulokkeet
Totta kai käyttäjän vika. Savossahan asuu sen verran täydellisiä ihmisiä, ettei siellä tämmöistä pääse tapahtumaan
.
Onneksi tuo akunvaihto onnistuu kotikonstein.
Onneksi tuo akunvaihto onnistuu kotikonstein.
Xp Deus + MI-6 pinpointer + Fiskars modattu lapio
Vanhin löytö: Roman brooch n. 40-100 luvulta, Vanhin kolikko: Celtic stater ** BC
Ukkostutka Muurame
http://www.vilukissat.fi
Vanhin löytö: Roman brooch n. 40-100 luvulta, Vanhin kolikko: Celtic stater ** BC
Ukkostutka Muurame
http://www.vilukissat.fi
Re: Deus kuulokkeet
Höpsis, mutta aika usein alan vilkuilemaan akkumittaria, kun se alkaa uhkaavasti vajua.Zalama kirjoitti:Totta kai käyttäjän vika. Savossahan asuu sen verran täydellisiä ihmisiä, ettei siellä tämmöistä pääse tapahtumaan.
Onneksi tuo akunvaihto onnistuu kotikonstein.
Voithan uutta akkua odotellessa viritellä kapulaan johdolliset kuulokkeet kiinni äänensäädön kera..kuulemma koss porta pro toimii hyvin deussin kaverina.
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
Re: Deus kuulokkeet
Eiköhän nyt muista sammuttaa virrat kuulokkeista. Kuulokkeet kuitenkin toimii varavirtalähteen avulla, katsotaan meneenkö hermo ylimääräisen johdon kanssa (korvasta -> taskuun).
Xp Deus + MI-6 pinpointer + Fiskars modattu lapio
Vanhin löytö: Roman brooch n. 40-100 luvulta, Vanhin kolikko: Celtic stater ** BC
Ukkostutka Muurame
http://www.vilukissat.fi
Vanhin löytö: Roman brooch n. 40-100 luvulta, Vanhin kolikko: Celtic stater ** BC
Ukkostutka Muurame
http://www.vilukissat.fi
