Deus kuulokkeet

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Avatar
Zalama
Metallinetsijä
Viestit: 423
Liittynyt: 17 Heinä 2009, 16:32
Paikkakunta: Maailma
Viesti:

Deus kuulokkeet

Viesti Kirjoittaja Zalama »

Otti ja hajosi deussin kuulokkeista(ws4) akku, ei ota enää virtaa vastaan.
Onko kellään jäänyt ylimääräisiä kuulokkeita ?
Etsijä82, etkös sinä hommanut ws5:t, jäikö vanhat joutilaaksi ?

Täytyy kokeilla vaihtaa tuo akku ensin.
Xp Deus + MI-6 pinpointer + Fiskars modattu lapio
Vanhin löytö: Roman brooch n. 40-100 luvulta, Vanhin kolikko: Celtic stater ** BC
Ukkostutka Muurame
http://www.vilukissat.fi
Avatar
Etsijä82
Kunniajäsen
Viestit: 6255
Liittynyt: 27 Touko 2008, 14:26
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Deus kuulokkeet

Viesti Kirjoittaja Etsijä82 »

Ei ole sellaisia ollut minulla koskaan.
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)


Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.

Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
Avatar
Zalama
Metallinetsijä
Viestit: 423
Liittynyt: 17 Heinä 2009, 16:32
Paikkakunta: Maailma
Viesti:

Re: Deus kuulokkeet

Viesti Kirjoittaja Zalama »

Etsijä82 kirjoitti:Ei ole sellaisia ollut minulla koskaan.
Jaa, no jostain sain päähäni, että sulle tuli Deussi WS4 kuulokkeilla, ja sitten hommasit WS5:t. Lienen nähnyt unta.

Tuo kuulokkeen akku kypsyi, kun unohdin kesällä rantareissulla ne päälle ja akku tyhjeni totaalisesti.
Litium akku ei kuulemma kestä jos menee ihan tyhjäksi.
Oli pari päivää latauksessa, enkä saanut jännitettä puskettua akkuun kuin 0,9 volttia, täysi akku on 3,7 volttia.
Xp Deus + MI-6 pinpointer + Fiskars modattu lapio
Vanhin löytö: Roman brooch n. 40-100 luvulta, Vanhin kolikko: Celtic stater ** BC
Ukkostutka Muurame
http://www.vilukissat.fi
Avatar
P.Aholainen
Kunniajäsen
Viestit: 3416
Liittynyt: 20 Syys 2010, 20:09

Re: Deus kuulokkeet

Viesti Kirjoittaja P.Aholainen »

Etsijä82:lla oli E-Karjalan miitissä käytössä jotkin kuppikuulokkeet deussissa?
Olikohan cp6 versiot? :roll:
moderaattori
Avatar
Etsijä82
Kunniajäsen
Viestit: 6255
Liittynyt: 27 Touko 2008, 14:26
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Deus kuulokkeet

Viesti Kirjoittaja Etsijä82 »

Cp6 ne oli ja tietenkin myös ne uudemman malliset sankakuulokkeet löytyy.
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)


Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.

Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3373
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Re: Deus kuulokkeet

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Zalama kirjoitti:Tuo kuulokkeen akku kypsyi, kun unohdin kesällä rantareissulla ne päälle ja akku tyhjeni totaalisesti.
Litium akku ei kuulemma kestä jos menee ihan tyhjäksi.
Ei kestä ei ja paha moka valmistajalta jos laitteen "normaalikäytöllä" tuollainen on mahdollista :shock:
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Avatar
Etsijä82
Kunniajäsen
Viestit: 6255
Liittynyt: 27 Touko 2008, 14:26
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Deus kuulokkeet

Viesti Kirjoittaja Etsijä82 »

Haarukka kirjoitti:
Zalama kirjoitti:Tuo kuulokkeen akku kypsyi, kun unohdin kesällä rantareissulla ne päälle ja akku tyhjeni totaalisesti.
Litium akku ei kuulemma kestä jos menee ihan tyhjäksi.
Ei kestä ei ja paha moka valmistajalta jos laitteen "normaalikäytöllä" tuollainen on mahdollista :shock:
Kyllä minusta myös käyttäjässäkin on vikaa, jos antaa akun tyhjentyä täysin. Onneksi uusissa Deusseissa on pitkään ollut jo 5 vuoden takuu, jos sattuu pikku vahinkoja. 8)
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)


Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.

Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
Avatar
Zalama
Metallinetsijä
Viestit: 423
Liittynyt: 17 Heinä 2009, 16:32
Paikkakunta: Maailma
Viesti:

Re: Deus kuulokkeet

Viesti Kirjoittaja Zalama »

Totta kai käyttäjän vika. Savossahan asuu sen verran täydellisiä ihmisiä, ettei siellä tämmöistä pääse tapahtumaan :D .
Onneksi tuo akunvaihto onnistuu kotikonstein.
Xp Deus + MI-6 pinpointer + Fiskars modattu lapio
Vanhin löytö: Roman brooch n. 40-100 luvulta, Vanhin kolikko: Celtic stater ** BC
Ukkostutka Muurame
http://www.vilukissat.fi
Avatar
Etsijä82
Kunniajäsen
Viestit: 6255
Liittynyt: 27 Touko 2008, 14:26
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Deus kuulokkeet

Viesti Kirjoittaja Etsijä82 »

Zalama kirjoitti:Totta kai käyttäjän vika. Savossahan asuu sen verran täydellisiä ihmisiä, ettei siellä tämmöistä pääse tapahtumaan :D .
Onneksi tuo akunvaihto onnistuu kotikonstein.
Höpsis, mutta aika usein alan vilkuilemaan akkumittaria, kun se alkaa uhkaavasti vajua. :D Onneksi akku on kuitenkin koneen yksi huokeimmista osista vaihtaa ja eiköhän ensi kerralla sitten ole jo pykälää tarkempi mies. :mrgreen:

Voithan uutta akkua odotellessa viritellä kapulaan johdolliset kuulokkeet kiinni äänensäädön kera..kuulemma koss porta pro toimii hyvin deussin kaverina.
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)


Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.

Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
Avatar
Zalama
Metallinetsijä
Viestit: 423
Liittynyt: 17 Heinä 2009, 16:32
Paikkakunta: Maailma
Viesti:

Re: Deus kuulokkeet

Viesti Kirjoittaja Zalama »

Eiköhän nyt muista sammuttaa virrat kuulokkeista. Kuulokkeet kuitenkin toimii varavirtalähteen avulla, katsotaan meneenkö hermo ylimääräisen johdon kanssa (korvasta -> taskuun).
Xp Deus + MI-6 pinpointer + Fiskars modattu lapio
Vanhin löytö: Roman brooch n. 40-100 luvulta, Vanhin kolikko: Celtic stater ** BC
Ukkostutka Muurame
http://www.vilukissat.fi
Vastaa Viestiin