AT PRO
-
Garrett 350
- Kunniajäsen
- Viestit: 1150
- Liittynyt: 24 Maalis 2014, 11:57
- Paikkakunta: Jyväskylä
AT PRO
Ajattelin talven aikaan päivittää 350 acen AT PROhon. Onko rahan haaskausta/järkevää? 
XP Deus ja Nokta Rs pinpointter. Vanhin kolikko 2 öre 1573. Puukko historiallisesta ajalta. Pyyntikuopat Kivikaudelta pintalöytönä.
Re: AT PRO
Jos meinaat syvemmissä vesissä piipata niin on järkeä
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Re: AT PRO
Itse tilasin AT Pro:n tänään, tulee ACE250:n tilalle. Järkevää -
en tiedä vielä.
Re: AT PRO
Erittäin järkevää.vielä kun siihen hommaa sniperi kelan,niin saa kaikki korkki helvetit piipattua. 
-
Garrett 350
- Kunniajäsen
- Viestit: 1150
- Liittynyt: 24 Maalis 2014, 11:57
- Paikkakunta: Jyväskylä
Re: AT PRO
Kiitoksia kovasti vastauksista. Mietin asiaa. Niitä korkkeja kyllä on nostettu. 
XP Deus ja Nokta Rs pinpointter. Vanhin kolikko 2 öre 1573. Puukko historiallisesta ajalta. Pyyntikuopat Kivikaudelta pintalöytönä.
