AT PRO

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Garrett 350
Kunniajäsen
Viestit: 1150
Liittynyt: 24 Maalis 2014, 11:57
Paikkakunta: Jyväskylä

AT PRO

Viesti Kirjoittaja Garrett 350 »

Ajattelin talven aikaan päivittää 350 acen AT PROhon. Onko rahan haaskausta/järkevää? :roll:
XP Deus ja Nokta Rs pinpointter. Vanhin kolikko 2 öre 1573. Puukko historiallisesta ajalta. Pyyntikuopat Kivikaudelta pintalöytönä.
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3373
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Re: AT PRO

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Jos meinaat syvemmissä vesissä piipata niin on järkeä
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Avatar
Lammas
Viestit: 49
Liittynyt: 26 Syys 2014, 12:22

Re: AT PRO

Viesti Kirjoittaja Lammas »

Itse tilasin AT Pro:n tänään, tulee ACE250:n tilalle. Järkevää - :roll: en tiedä vielä.
ehkä
Kunniajäsen
Viestit: 1304
Liittynyt: 23 Heinä 2012, 13:55
Paikkakunta: kossu

Re: AT PRO

Viesti Kirjoittaja ehkä »

Erittäin järkevää.vielä kun siihen hommaa sniperi kelan,niin saa kaikki korkki helvetit piipattua. 8)
Garrett 350
Kunniajäsen
Viestit: 1150
Liittynyt: 24 Maalis 2014, 11:57
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: AT PRO

Viesti Kirjoittaja Garrett 350 »

Kiitoksia kovasti vastauksista. Mietin asiaa. Niitä korkkeja kyllä on nostettu. :?
XP Deus ja Nokta Rs pinpointter. Vanhin kolikko 2 öre 1573. Puukko historiallisesta ajalta. Pyyntikuopat Kivikaudelta pintalöytönä.
Vastaa Viestiin