Makro racer,
Fisher f75 ,...
Varmasti asiasta monta mielipidettä.
Tarkoitus on pärjätä yhdellä laitteella. Varaa ei kahteen huonoon tai keskinkertaiseen ole.,
Pudjetti on tuo 800 - 1200 €
Ihan varmasti. Sama laite ei ole paras roskaisissa puistoissa, pellolla/metsissä ja vedessä.Wicceri kirjoitti:Varmasti asiasta monta mielipidettä.
Mä oon lähtenyt tälle linjalleWicceri kirjoitti:Varaa ei kahteen huonoon tai keskinkertaiseen ole.,![]()
Nojoo, siellä taitaa "henki" olla vähän sellainen että jos jonkun testin voittaa joku muu kuin "made in USA" tuote niin testi on väärin tehtyWicceri kirjoitti:Fisher F 75 taas voittanut kuulemma Ameriikoissa lähes kaikki mahdolliset palkinnot. Mene ja tiedä sitten...
Eikö tuohon käyttöön riitä näytötön, mutta kuitenkin hyvän syvyyden ja rautaerottelun omaava laite, eli Golden Mask.Wicceri kirjoitti:Etsintää harrastelen metsissä ja pelloilla. Kerran käynyt rannalla.
Minulla on AtPro:n viides kausi lähdössä käyntiin eikä mitään ongelmia ole laitteen kanssa ollut. Käyttötunteja varmaan satoja metsissä, pelloilla ja puistoissa sekä vedessäkin kymmeniä. Kelasuojia en yhtä omaa tekelettä hetken kokeiltuani ole katsonut lainkaan tarpeellisiksi. Naarmuja kummempia vaurioita ei keloissa näy ahkerankaan käytön jäljiltä, vaikka vakiokelaa on sentään kolisteltu järvien pohjakivissäkin.Wicceri kirjoitti:Nykyisellään itseltäni löytyy Garret AT pro.
Se laite on siis nähty ja koettu.
Sattuneista syistä johtuen en sitä laitetta halua enää juuri ulkoiluttaa.
Pelkästään AT pro:n kelasuojiin saa vuodessa tuhrattua halvan etsimen hinnan..![]()
Tohon hintaan kannattaa Deussia katsella käytettynä kyllä. Mielestäni erinomainen etsin kun piippailen pääasiassa muualla kuin veden alla tai märässä hiekassa...Fisherman kirjoitti:Hyvä ostos voisi olla Xp Deus huutonetistä. Hinta tippunut pikkuhiljaa 900 eurosta 750 euroon. Ihme kun ei kellekään kelpaaSulla jäisi budjetoitua rahaa varakelaankin
.


