Detech Ultimate 13" vs. NEL Tornado

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Avatar
Hpla
Metallinetsijä
Viestit: 246
Liittynyt: 26 Loka 2014, 22:06

Detech Ultimate 13" vs. NEL Tornado

Viesti Kirjoittaja Hpla »

Eurotekkiin pitäis laittaa isompi kela kasituumasen tilalle.
Löysin vaihtoehdoiksi Detechin Ultimate 13tuumasen ja NELin Tornadon samassa koossa.

Kelat on samankokoisia, mutta löytyykö toiminnassa eroja jommankumman hyväksi?
Detech painaa 604grammaa ja Tornado "jopa" 775grammaa, aika huikea ero.
Detech maksaa kympin vähemmän, tällä nyt ei painoarvoa ole.
Tornadosta löysin sellaista infoa, että nakkaa ID:t aivan eri kohtaan kuin alkuperäisellä kelalla. Ehkä tästäkin selviäisin opettelemalla.. :)

Muita kokemuksia?
Teknetics Omega 8000
Teknetics Eurotek Pro
Kelat: 8" CC, 10" CC, 13" DD Detech Ultimate
Päivän löytöni
Avatar
Hpla
Metallinetsijä
Viestit: 246
Liittynyt: 26 Loka 2014, 22:06

Re: Detech Ultimate 13" vs. NEL Tornado

Viesti Kirjoittaja Hpla »

No kun tuota NELliä on täällä jo kokeiltu niin ehkäpä minä kokeilen tuota Detechin kelaa. :mrgreen:
Teknetics Omega 8000
Teknetics Eurotek Pro
Kelat: 8" CC, 10" CC, 13" DD Detech Ultimate
Päivän löytöni
Vastaa Viestiin