Löysin vaihtoehdoiksi Detechin Ultimate 13tuumasen ja NELin Tornadon samassa koossa.
Kelat on samankokoisia, mutta löytyykö toiminnassa eroja jommankumman hyväksi?
Detech painaa 604grammaa ja Tornado "jopa" 775grammaa, aika huikea ero.
Detech maksaa kympin vähemmän, tällä nyt ei painoarvoa ole.
Tornadosta löysin sellaista infoa, että nakkaa ID:t aivan eri kohtaan kuin alkuperäisellä kelalla. Ehkä tästäkin selviäisin opettelemalla..
Muita kokemuksia?
