Tuntui heti paremmalta kuin perus garrett.On kyllä kalliimpikin.
Ei ole enään tullut nauloja kaivettua kun naulat voi rajata pois näytöstä kun en ääniin uskalla usein luottaa.
Näyttää kolikot kivasti, tosin sotkee pullonkorkkeihin. Äänistä oppii kyllä ajan kanssa.
Ai niin käytiin sillä etsimässä puretulla "Martinin pirut" kummitustalon lähettyvillä. Se oli pystyssä 1800- luvun lopulla
outoine tapahtumineen.
Talosta on kauhu elokuvakin ollut tekeillä nimeltään EverDark. Voivat lisätä elokuvaan alueelta löytämämme Martinin
kaivon... Itse en usko talon tapahtumista mitään...
Laitetta, löytöjä, kaivoa ja talon tarinaa voi joutessaan katsoa, kuunnella tästä linkistä:
https://www.youtube.com/watch?v=PcDhY-WW7Rg
