Minelab 60. Vänkä uusi peli. Löytöjä "kummitustalolta"

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Avatar
aarresetä
Metallinetsijä
Viestit: 137
Liittynyt: 06 Elo 2013, 17:04
Paikkakunta: ylöjärvi
Viesti:

Minelab 60. Vänkä uusi peli. Löytöjä "kummitustalolta"

Viesti Kirjoittaja aarresetä »

Tuli pari viikkoa sitten tuo Minelab 60, Garrett 250 kaveriksi. Yksin ei ole kivaa... :D

Tuntui heti paremmalta kuin perus garrett.On kyllä kalliimpikin.

Ei ole enään tullut nauloja kaivettua kun naulat voi rajata pois näytöstä kun en ääniin uskalla usein luottaa.

Näyttää kolikot kivasti, tosin sotkee pullonkorkkeihin. Äänistä oppii kyllä ajan kanssa.

Ai niin käytiin sillä etsimässä puretulla "Martinin pirut" kummitustalon lähettyvillä. Se oli pystyssä 1800- luvun lopulla

outoine tapahtumineen.

Talosta on kauhu elokuvakin ollut tekeillä nimeltään EverDark. Voivat lisätä elokuvaan alueelta löytämämme Martinin

kaivon... Itse en usko talon tapahtumista mitään...

Laitetta, löytöjä, kaivoa ja talon tarinaa voi joutessaan katsoa, kuunnella tästä linkistä:

https://www.youtube.com/watch?v=PcDhY-WW7Rg
Avatar
Haarukka
Kunniajäsen
Viestit: 3373
Liittynyt: 03 Huhti 2014, 18:40
Paikkakunta: Raahe

Re: Minelab 60. Vänkä uusi peli. Löytöjä "kummitustalolta"

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

aarresetä kirjoitti:Ei ole enään tullut nauloja kaivettua kun naulat voi rajata pois näytöstä kun en ääniin uskalla usein luottaa.
Acestakin saa rautaäänet pois ja jos näyttössä vilkkuvat rautapalkit häiritsee niin laita teipin pala päälle :D
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Avatar
aarresetä
Metallinetsijä
Viestit: 137
Liittynyt: 06 Elo 2013, 17:04
Paikkakunta: ylöjärvi
Viesti:

Re: Minelab 60. Vänkä uusi peli. Löytöjä "kummitustalolta"

Viesti Kirjoittaja aarresetä »

Haarukka kirjoitti:
aarresetä kirjoitti:Ei ole enään tullut nauloja kaivettua kun naulat voi rajata pois näytöstä kun en ääniin uskalla usein luottaa.
Acestakin saa rautaäänet pois ja jos näyttössä vilkkuvat rautapalkit häiritsee niin laita teipin pala päälle :D

Niinkin voi tehdä.heh... :D
Avatar
Rasvaton
Metallinetsijä
Viestit: 312
Liittynyt: 30 Touko 2013, 23:29
Paikkakunta: Vantaa

Re: Minelab 60. Vänkä uusi peli. Löytöjä "kummitustalolta"

Viesti Kirjoittaja Rasvaton »

Hyvät videot sinulla, on mukavaa katottavaa. Kannatti hakea kirves :D
-Aka Sorex Pro
Vastaa Viestiin