1. Hiustenkuivaajalla lämmittämällä ja veitsenterällä auttauen otetaan näytön edessä oleva tarra/kalvo, jossa mm. Tekstit ja nappien merkitykset, pois.
2. Alta löytyy kaksi torx-ruuvia, jotka avataan.
3. Näyttö lähtee painamalla irti. Piirilevy on kiinni siinä neljällä ruuvilla.
Kuivatus, rukous ja kokeilu..
Jos ei toimi, niin lasissa on sitten elämäni kallein shotti.
Melkoisesti on vettä hörpännyt, toivottavasti lähtee tulille. Omassa at prossa vuotaa kela jostakin ilmeisesti johdonliitoksesta ja sitä saa aina vuorokauden kuivatella, että suostuu toimimaan normaalisti.
Miten tuo halkeama on syntynyt? Omia aikojaan vaiko jonkun kolhun seurauksena? Täytynee omaa boksia ruveta tarkkailemaan vastaisen varalle.
-Xp Deus
-Garrett At Pro
Vanhin löytö kivikaudelta, + kupurasolkia, punnuksia, nuolenkärkiä, keihäänkärki (55,5 cm), dirhemeitä, kirveitä ym. n. 400-1100 jKr
Paras löytö on tämä harrastus
MPE ry
Indian kirjoitti:Melkoisesti on vettä hörpännyt, toivottavasti lähtee tulille. Omassa at prossa vuotaa kela jostakin ilmeisesti johdonliitoksesta ja sitä saa aina vuorokauden kuivatella, että suostuu toimimaan normaalisti.
Sori OT..
Voi vuotaa kelan johdon liitoksesta tai sitten kelan pohjasta epoksin ja kelan kuoren välistä. Sitä on hankala todeta, mutta omassa totesin kun vesipiippailun aikana laite sekosi ja toin sisälle kuivumaan. Illalla kävin katsomassa ja kokeilemassa laitetta ja lattialla oli muutama tippa vettä vaikka olin kuivannut laitteen kokonaan. Katselin kelan pohjaa ja yhdestä kohtaa tihkui vettä. Takuuvaihtoon meni
Indian kirjoitti:Melkoisesti on vettä hörpännyt, toivottavasti lähtee tulille. Omassa at prossa vuotaa kela jostakin ilmeisesti johdonliitoksesta ja sitä saa aina vuorokauden kuivatella, että suostuu toimimaan normaalisti.
Sori OT..
Voi vuotaa kelan johdon liitoksesta tai sitten kelan pohjasta epoksin ja kelan kuoren välistä. Sitä on hankala todeta, mutta omassa totesin kun vesipiippailun aikana laite sekosi ja toin sisälle kuivumaan. Illalla kävin katsomassa ja kokeilemassa laitetta ja lattialla oli muutama tippa vettä vaikka olin kuivannut laitteen kokonaan. Katselin kelan pohjaa ja yhdestä kohtaa tihkui vettä. Takuuvaihtoon meni
Kiitos vinkistä, pitääpä tarkistaa tuo kelanpohjakin.
Fisherman kirjoitti:Miten tuo halkeama on syntynyt? Omia aikojaan vaiko jonkun kolhun seurauksena? Täytynee omaa boksia ruveta tarkkailemaan vastaisen varalle.
En ole varma, ei ole ainakaan kolahtanut mihinkään niin, että olisin huomannut. Hiusmurtuma on boksissa mustan ja kirkkaan muovin saumakohdasta lähtenyt, lähes huomaamaton kun kirkas pleksi ei ole paikoillaan, mutta aukeaa vähän kun muovi (eli näyttö) on paikoillaan. Voi siis olla valmistusvirhe, tai sitten ei. Katsotaas mitä Garretilla sanotaan takuusta...
Laite lähti kyllä toimimaan kuivatuksen jälkeen, pakko olla onnellinen että oli makeaa vettä, eikä merivettä. Testailen vielä kentällä kunhan kerkiän, pihamaalla toimi ihan normaalisti kolikoilla ja sormuksella.
Takuusta sen verran, että jos laite kastuu, ei sitä kannata kuivatella. Takuu raukeaa kun kopan avaa..
Nyt voi sitten vaan arvuutella, kannattiko pelastaa elektroniikka kotelon kustannuksella, vai olisiko ollut parempi arpoa, meneekö halkeama takuuseen vai syyttävätkö kolhimisesta tms?