No niin hyvät ystävät!
Ansiokkaasti olen tuolla keskihintaisella piipparilla peltoja kolunnut. Haluaisin nyt sijoittaa aarteistani saadut korvaukset uuteen kelaan koska syksyksi on luvassa paljon peltoja koluttavaksi. Antakaa neuvoja ! Älkää hurauttako minua mihinkään mahottoman kalliiseen.
Neuvoja naiselle uuden kelan suhteen
- tuulikello
- Viestit: 38
- Liittynyt: 30 Huhti 2015, 10:47
- Paikkakunta: Etelä-Savo
- iron maden
- Kunniajäsen
- Viestit: 1412
- Liittynyt: 27 Huhti 2013, 18:32
- Paikkakunta: Lieksa
Re: Neuvoja naiselle uuden kelan suhteen
Moi!
Ensinnäkin kerro etsimen malli, jotta joku voisi siihen suositella kelaa...etsimiä kun tuppaa olemaan eri merkkisiä ja paljon!
Ensinnäkin kerro etsimen malli, jotta joku voisi siihen suositella kelaa...etsimiä kun tuppaa olemaan eri merkkisiä ja paljon!
Ace Garret 250+Exelrattor DD 10/14kela.
Golden Mask 4+ 10,5 kela
Garretin pro pointter.
Vanhin kolikko 1748 öre, hopiaa ym ja maasta nostettua rautaa yli 160 kiloa!
Golden Mask 4+ 10,5 kela
Garretin pro pointter.
Vanhin kolikko 1748 öre, hopiaa ym ja maasta nostettua rautaa yli 160 kiloa!
- tuulikello
- Viestit: 38
- Liittynyt: 30 Huhti 2015, 10:47
- Paikkakunta: Etelä-Savo
Re: Neuvoja naiselle uuden kelan suhteen
Anteeksi naisen tyhmyys...unohdin mainita että Eurotek Pro.iron maden kirjoitti:Moi!
Ensinnäkin kerro etsimen malli, jotta joku voisi siihen suositella kelaa...etsimiä kun tuppaa olemaan eri merkkisiä ja paljon!
Re: Neuvoja naiselle uuden kelan suhteen
Jos se on 11" kelalla oleva malli niin kovin hirveästi uusi kela ei laitetta paranna, jos taas 8" kelalla niin niin iso kuin käsissä voimaa riittää. Lisäpainon vaikutuksen voi kokeilla teippaamalla jotakin nykyiseen kelaan lisäpainoksi.
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Re: Neuvoja naiselle uuden kelan suhteen
Ei taida olla hyvin paljon valinnan varaa. Äkkivilkaisulla en bongannu FD:ltä kun Nellin 15x17.
Kannattaa varmaan kokeilla isokelaista etsintä ennen kun tilaa tuota isoa Nelliä.
Semmonen on aika epämiellyttävä heiluteltava ellet ole DDR voimistelija.
Edit:
Eikun onhan tuolla Nel tornado 12x13. En huomannut äsken että Nellin keloja on kaks sivua
Kannattaa varmaan kokeilla isokelaista etsintä ennen kun tilaa tuota isoa Nelliä.
Semmonen on aika epämiellyttävä heiluteltava ellet ole DDR voimistelija.
Edit:
Eikun onhan tuolla Nel tornado 12x13. En huomannut äsken että Nellin keloja on kaks sivua
- P.Aholainen
- Kunniajäsen
- Viestit: 3416
- Liittynyt: 20 Syys 2010, 20:09
Re: Neuvoja naiselle uuden kelan suhteen
Roskaisella paikalla pienempi kela on parempi.
Isossa kelassa tulee tosiaan tuo paino ongelma.
Isossa kelassa tulee tosiaan tuo paino ongelma.
moderaattori
Re: Neuvoja naiselle uuden kelan suhteen
Detechin kelat ovat kevyempiä kuin Nellin vastaavat mallit.
Teknetics Omega 8000
Teknetics Eurotek Pro
Kelat: 8" CC, 10" CC, 13" DD Detech Ultimate
Päivän löytöni
Teknetics Eurotek Pro
Kelat: 8" CC, 10" CC, 13" DD Detech Ultimate
Päivän löytöni
Re: Neuvoja naiselle uuden kelan suhteen
Mikäli on tuolla 11" kelalla, niin en vaihtaisi ollenkaan. NEL tornadokin jo huomattavasti painavampi ja epämukavampi käyttää. Löytö syvyys ero mitätön, ainut hyöty on isompi peitto pelloilla. Mutta toisaalta taas haittaa roskasilla alueilla.
Fisher F75 LTD
Re: Neuvoja naiselle uuden kelan suhteen
MarsMD valmistaa keloja myös Eurotekkiin. Ainakin 9.5″ x 12.5″ ja 15" kelat on.
-Aka Sorex Pro
