MD-350:sta.. + XP Deus hankintaa
MD-350:sta.. + XP Deus hankintaa
Omistaako joku tollasen tai onko kokeillut?
Ei näytä aivan nykypäivän laitteelta, mutta specsien mukaan haistaaa aika syvältä:)
http://www.ls-vector.fi/tuote.php?id=md350
Ei näytä aivan nykypäivän laitteelta, mutta specsien mukaan haistaaa aika syvältä:)
http://www.ls-vector.fi/tuote.php?id=md350
Viimeksi muokannut Nuuskis, 17 Loka 2010, 15:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Etsintäkyvyn suhteen , jos mainos on kenttäolosuhteisiin sovellettu on noin tuplasti tehokkaampi kuin meikäläisen x-terra. En huomannut hintaa.
X-Terra705, Garret AT pro, C-Scope 990 (eläkkeellä
) Fiskars kenttä ja puutarha, Minelab Pro Find 35 ja Sherlock pinpointterit. Panasonic Lumix FT-5 kamera. NMF-jäsen.
Tuo sama räppänä löytyy serkulta ja hintaa tuolla laitteella taisi löytyä jotain 500-700e.
Aivan liian kallis, koska ei tuo vaikuttanut olevan edes kovin kummoinen tekele ja ruma kuin synti.
Aivan liian kallis, koska ei tuo vaikuttanut olevan edes kovin kummoinen tekele ja ruma kuin synti.
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
Etsijä 82 mainitsi tuossa etsimen ulkonäön. Sillä ei ole sitten yhtään mitään yhteyttä etsimen tehokkuuteen. Kun etsintä valitset ota ensiksi paino , toiseksi se että montaako ominaisuutta voit muuttaa itse. mutta muuten on se sama miltä se näyttää. Aloittelijan etsin on se mikä on halvin ja monipuolisin säädöiltään ja jossa on perustana ymmärrettävä automatiikka.
X-Terra705, Garret AT pro, C-Scope 990 (eläkkeellä
) Fiskars kenttä ja puutarha, Minelab Pro Find 35 ja Sherlock pinpointterit. Panasonic Lumix FT-5 kamera. NMF-jäsen.
No ei ole etsimen ulkonäöllä niin väliä, mutta on tuo kuitenkin aika karmiva ilmestys, kun sen livenä näin..RJR kirjoitti:Etsijä 82 mainitsi tuossa etsimen ulkonäön. Sillä ei ole sitten yhtään mitään yhteyttä etsimen tehokkuuteen..
Tehokas kuulemma tuo on, mutta on tuossa myös aika julmetun kokoinen pyöreä kelakin, ehkä muuten toimiva tekele, mutta discriminaatio kyvyssä on kuulemma toivomisen varaa ja hinnassa myös.
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
No tietenkin Gm3 kaveriksi pitää saada jokin ID näytöllä varustettu laite, vaikkapa tuo Garrett AT pro.Nuuskis kirjoitti:Onhan sillä painoakin kohtalaisesti, Huuto.netissa joku vaan oli kauppaamassa tollasta 800 eurolla. Ei kyllä ollut aikomustakaan ostaa. Hittolainen, syksyn vasta ollut tuo GM3:en ja nytte jo katellu kevääksi toista tuon rinnalle
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
No Xp deus olisi varmasti tosi uber vehje, mutta ainakaan Suomesta tilattuna sillä on aivan älytön jonotusaika, jotain 1-3 kuukautta, eli pitäisi tilata jo hyvissä ajoin, että kerkeää seuraavalle kaudelle.Nuuskis kirjoitti:No katotaan nyt miltä tuo AT pro alkaa näytääDeussia kyllä on kovasti tullut ihailtua..
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
Tietenkin kaikki oleellinen löytyy mitä tarvitsee laitteen käyttämiseen, paitsi kelan hätälaturi ja autolaturi, jotka saivat ensimmäiset laitteen tilaajat, mutta tuon USB autolaturin saa helposti ostettua jostain kaupasta.Nuuskis kirjoitti:Onko tuossa Finndetectorin paketissa kaikki oleellinen mukana mitä tarvii? Mikä kela siinä on vakiona mukana?
Täytyy laittaa tilaukseen vielä tänään:)
Vakiokela laitteessa on 9" dd kela ja isompi kela on tulossa jossain vaiheessa.
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
Noh, kyllä se kela jo jouluksi ehtii, saat hypistellä monta pakkaspäivää sitä ennenkuin pääsee keväällä testailemaan 
Paljonkos tuolla kelalla on hintaa?
GM3 jää pian toimettomaksi, kun saat Deussiin tuon kelan..
Tuli muuten viestiä tosiaan viime viikolla, että deussin toimitusaika on 7-10 päivää, saattaa päästä vielä sotkemaan silläki vielä nyt syksyllä
Paljonkos tuolla kelalla on hintaa?
GM3 jää pian toimettomaksi, kun saat Deussiin tuon kelan..
Tuli muuten viestiä tosiaan viime viikolla, että deussin toimitusaika on 7-10 päivää, saattaa päästä vielä sotkemaan silläki vielä nyt syksyllä
Mukava kuulla että vihdoin saavat Deussin toimitettua. Siinä on ollu vähä ongelmia käsittääkseni.
Ei taida jouluksi ehtiä kela kun viimesin tieto on että englantiin saavat niitä vasta joulukuun puolenvälin tienoolla ja sielläki on jo julmetun pitkät tilauslistat. Kunhan nyt kevääksi tulis
Kelan hinnasta ei ole vielä varmaa tietoa. Veikkauksia on monenlaisia mutta ei vielä mitään varmaa.
Kyllähän tuo GM3 on jo nytkin ollut vähä liian toimettomana. Enempi sitä on käyttäny muut kuin minä.
Ei taida jouluksi ehtiä kela kun viimesin tieto on että englantiin saavat niitä vasta joulukuun puolenvälin tienoolla ja sielläki on jo julmetun pitkät tilauslistat. Kunhan nyt kevääksi tulis
Kelan hinnasta ei ole vielä varmaa tietoa. Veikkauksia on monenlaisia mutta ei vielä mitään varmaa.
Kyllähän tuo GM3 on jo nytkin ollut vähä liian toimettomana. Enempi sitä on käyttäny muut kuin minä.
Se akku on päivittyny parmpaan tuossa kesän aikana. Tarkkaa aikaa en nyt muista mutta kaikki uudet tällä hetkellä myytävät Deussit on tuolla uudella akulla. Kestää kuulema noin 20-30% kauemmin kuin tuo mulla oleva versio.
Parhaiten saa tietoa XP laitteista xp-ownersforum.com sivustolta. Ne on regtonin ylläpitämät ja siellä on vastailemassa mm. Nigel regtonilta.
Parhaiten saa tietoa XP laitteista xp-ownersforum.com sivustolta. Ne on regtonin ylläpitämät ja siellä on vastailemassa mm. Nigel regtonilta.
Ihan normi pellolla yleensä 12 eli tätä on tullu käyettyä eniten paitsi jos on paljo rautaroskaa niin vaihdan Deus fastille joka on sit 18. Laitumet, pakettipellot ja metsässä 8. Puistot, uimarannat ym. vastaavat on sit deus fastin heiniä.
TX powerin korottaminen maksiin ei yleensä auta paljoakaan. Siitä on jopa haittaa joskus. Metsässä käytän sitä joskus. Herkkyyden lisääminen antaa parempia tuloksia syvyyden suhteen. Vakioasetus siinä on 90 mutta yleensä käytän 94-95.
Monenlaista säätämistähän tuosta löytyy mutta eipä noista vakio-ohjelmista ole juurikaan tarvinnu poiketa. Lisähyödyt on aika marginaalisia ja säätämistä tarvii lähinnä omiin tottumuksiin sopeuttamisessa.
TX powerin korottaminen maksiin ei yleensä auta paljoakaan. Siitä on jopa haittaa joskus. Metsässä käytän sitä joskus. Herkkyyden lisääminen antaa parempia tuloksia syvyyden suhteen. Vakioasetus siinä on 90 mutta yleensä käytän 94-95.
Monenlaista säätämistähän tuosta löytyy mutta eipä noista vakio-ohjelmista ole juurikaan tarvinnu poiketa. Lisähyödyt on aika marginaalisia ja säätämistä tarvii lähinnä omiin tottumuksiin sopeuttamisessa.
